zenders

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

zenders

Hey jongens en meisjes.........

Naar aanleiding van onder andere de discussie "Openluchtspel", maar door andere onwikkelingen met produkties waar ik nu mee bezig ben zijn er een paar vragen ontstaan m.b.t. draadloze systemen.
    UHF en VHF, das wel duidelijk, binnen het VHF systeem hebben we vrij weinig ruimte, het is hier dus "druk". Wat zijn hiervan precies de gevolgen? Dat we kunnen meeluisteren met een andere musical of met de bingo in het plaatselijke buurthuis?

Met UHF zijn deze problemen minder, heb ik begrepen, verders is daar de kwaliteit sowieso beter, maar daar betalen we dan ook voor.

Als ik de site van Heuff kan geloven isr in nederland ruimte voor 5 VHF systemen naat elkaar. Deze moeten binnen de 195.100 tot 201.900 MHz liggen. Bekijk ik de specs van bijvoorbeeld ZECK DAISY, valt de helft van de te gebruiken zendfrequenties hier net buiten. Betekent dat dat deze set in nederland bijna onbruikbaar is? Of gaat het wel maar..............

Graag even wat meer info hierover............

M'n baas heeft EAW olé olé!
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

Wij hebben 2 ZECK Daisy systeemen, de uitvoering die je op iedere mic kunt prikken. (weet niet of er meer modelen zijn)
    Hier hebben we echt nog nooit problemen mee ondervonden!

Succes!

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

• Daan Hoffmans
      • Aug 2000
      • 1225

Das alvast goed nieuws, het zou mij namelijk ook gaan om de aanschaf van 2 van zulke setjes......

M'n baas heeft EAW olé olé!
      <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

Working...