Welke processor?
Collapse
X
-
Hier weer een reactie van mijn kant, XTA heeft weer wat nieuwe processoren op de markt gebracht waaronder een 4in 8uit namelijk de XTA DC1048. Een apparaat met bijna alle functies van de DP448 alleen dan voor een ander prijssieDeze gaat dus binnenkort aangeschaft worden
There is no substitute for imaginationComment
-
Je kan ook eens kijken naar de nieuwe Intelli-x van Apex. Klinkt beter dan een XTA en is echt helemaal klaar voor de toekomst met zijn 192khz. Bediening is heel makkelijk en overzichtelijk, alle inputs en outputs apart analoog/digitaal te switchen,... Deze unit werkt digitaal op de wordclock van het inkomende signaal wat er voor zorgt dat je hele digitale systeem op 1 clock werkt wat onnodige conversies vermijdt en dus een lagere latency tot gevolg heeft.
Ik was echt enorm onder de indruk van het toestel, nu maar hopen dat het stabieler is dan de oude intelli-x.Comment
-
Wat ik ook wel eens heb gedaan bij een M400/M380 is je PA aansturen via de matrixen, maar je grafic EQ insertpoint (dus van je groupen en/of je LR) zit na het punt vanwaar je matrixen worden aangestuurd. Beetje vreemd, dit is ook niet aan te passen (hopelijk in een volgende software update).Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Wat ik ook wel eens heb gedaan bij een M400/M380 is je PA aansturen via de matrixen, maar je grafic EQ insertpoint (dus van je groupen en/of je LR) zit na het punt vanwaar je matrixen worden aangestuurd. Beetje vreemd, dit is ook niet aan te passen (hopelijk in een volgende software update).For those about to rock, we salute you...Comment
Comment