[FONT=Times New Roman]Hallo,[/FONT]
[FONT=Times New Roman][/FONT]
[FONT=Times New Roman]Ik heb een jaren 80 hard-rockband en we hebben in de loop der jaren n aardig p.a.t.je opgebouwd, we hebben nu een crossover tweeweg en willen naar een 3 weg om nog wat meer defenitie de zaal in te sturen. Hierover heb ik een aantal vragen.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Hier wat ik heb,[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Dynacord sl 1800 voor peavey`s ul18s (oud model)[/FONT]
[FONT=Times New Roman]2 x Qsc 450 voor peavey`s ul 15 (oud model)[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Nu hebben we 2 dynacord mosquito s`s aangeschaft voor het hoog, die wil ik gaan aansturen met een van de qsc`s en wil ik de ul 15`s voor het midden gaan gebruiken en daar heb ik een paar vragen over.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]1. Welk vermogen heb ik nodig voor het midden als dit in verhouding moet staan met de dynacord sl 1800 die de sub aansturen[/FONT]
[FONT=Times New Roman]2. Moet ik de hoorn van de ul 15 afsluiten.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Alvast bedankt voor de e.v.t. tips.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]peter[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Ik heb een jaren 80 hard-rockband en we hebben in de loop der jaren n aardig p.a.t.je opgebouwd, we hebben nu een crossover tweeweg en willen naar een 3 weg om nog wat meer defenitie de zaal in te sturen. Hierover heb ik een aantal vragen.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Hier wat ik heb,[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Dynacord sl 1800 voor peavey`s ul18s (oud model)[/FONT]
[FONT=Times New Roman]2 x Qsc 450 voor peavey`s ul 15 (oud model)[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Nu hebben we 2 dynacord mosquito s`s aangeschaft voor het hoog, die wil ik gaan aansturen met een van de qsc`s en wil ik de ul 15`s voor het midden gaan gebruiken en daar heb ik een paar vragen over.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]1. Welk vermogen heb ik nodig voor het midden als dit in verhouding moet staan met de dynacord sl 1800 die de sub aansturen[/FONT]
[FONT=Times New Roman]2. Moet ik de hoorn van de ul 15 afsluiten.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Alvast bedankt voor de e.v.t. tips.[/FONT]
[FONT=Times New Roman]peter[/FONT]

Comment