presest kopieeren soundweb 9088II

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daviddewaard
    • Mar 2008
    • 627

presest kopieeren soundweb 9088II

hey weet iemand heel toevalling hoe je presets in soundwebdesigner kan kopieren?
    preset 1 is standaard preset en nu wil ik bijvoorbeeld op preset 2 het sub 3 db zachter maar ik kan preset 1 niet opslaan als een copie of niet copieeren
    en heb geen zin om mijn hele routing nog eens op nieuw uit te tekenen voor iedere preset die ik wil maken.
    wie weet een oplossing??
    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

He david ,
    In het oude soundweb is het niet zo makkelijk om presets te maken maar wel mogelijk .
    Eerst maak je een pagina aan waar alle te controleren gains delay's en aanverwante processor objecten op staan .
    Dan een preset combo box aan maken .
    een instelling maken en die aan de preset combo box toe wijzen .
    Een 1ste instelling met alles op 0 is aan te raden (geen routing delay's en andere gezelligheid) om weer terug te gaan om een nieuwe setting te maken .
    De laatste keer dat ik dit heb gedaan is al weer meer dan een jaar geleden dus als het bovenstaande niet helemaal klopt sorry maar RTFM gaat hier zeker op dus veel je F1 toets gebruiken .

Comment

• daviddewaard
      • Mar 2008
      • 627

Originally posted by Timo Beckman
      He david ,
      In het oude soundweb is het niet zo makkelijk om presets te maken maar wel mogelijk .
      Eerst maak je een pagina aan waar alle te controleren gains delay's en aanverwante processor objecten op staan .
      Dan een preset combo box aan maken .
      een instelling maken en die aan de preset combo box toe wijzen .
      Een 1ste instelling met alles op 0 is aan te raden (geen routing delay's en andere gezelligheid) om weer terug te gaan om een nieuwe setting te maken .
      De laatste keer dat ik dit heb gedaan is al weer meer dan een jaar geleden dus als het bovenstaande niet helemaal klopt sorry maar RTFM gaat hier zeker op dus veel je F1 toets gebruiken .
      ik weet hoe ik presets moet maken maart als ik een nieuwe preset erbij maak is deze standaard leeg.
      dus moet ik de hele routing vinketering bende opnieuw aanmaken.
      wil m'n routing van 1 naar 2 copieeren
      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

Heb je een controll surface gemaakt ? Sorry het is voor mij al een tijd geleden dat ik met het oude soundweb heb gewerkt .
        Neem anders contact op met martin van audio xl .
        Mail anders even je design dan kan ik even kijken en vergelijken met een oud design wat ik heb van vorig jaar . Daar hoefde ik niet al te veel veranderen

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

ouwe routing opslaan onder een andere naam (routing2) , en deze vrolijk weer inladen en bewerken??

Comment

• Wim Siebelink
            • Jul 2001
            • 51

praat je over 'presets' of over 'configurations'?
            Dat is ivm je vraagstelling en de beantwoording wel belangrijk, want dat is een ander ding.

een 'configuration' kopieren is gewoon een kwestie van windows 'knippen en plakken'...
            even een vakje trekken om alle componenten dan 'control C' en in je nieuwe configuratie 'control V'.
            Dan moet je mogelijk alleen nog even de input, output en netwerk icoontjes verslepen.

Maar als je ook een user-interface heb gemaakt moet dat wel geheel opnieuw gemaakt worden, en dat is dan misschien wat minder handig

maar als het alleen om 3db minder op het sub gaat zou ik kiezen voor een 'preset'...
            Last edited by Wim Siebelink; 06-08-10, 09:30.

Comment

• daviddewaard
              • Mar 2008
              • 627

het is me inmiddels na wat puzzelen gelukt om een preset op te slaan als een nieuwe preset.
              thanxs voor jullie hulp

Comment

Working...