............................
APR sub opstelling
Collapse
X
-
Labels: None
-
Is inderdaad wel een aparte opstelling maar dat het werkt geloof ik direct.
Die Mapp online simulaties kun je gewoon als printscreen opslaan, ff bewerken met een fotoshop programma en versturen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig! -
-
Deze heb ik ook al is op internet voorbij zien komen :P
Ben ook zekers geintresseerd in de processor settings, mij kun je een mailtje sturen. (kunnen we gelijk even testen of dat map filetje werkt ^^)\
EDIT: heb 't mailtje ontvangen en het MAPP filetje werkt gewoon (je moet het wel ff via MAPP openen)Last edited by Stevengos; 31-07-10, 23:06.De werkelijkheid komt soms harder aan dan een geperfectioneerde illusie :DComment
-
Je zou je eerder af gaan vragen of de hoeveelheid subs niet wat overdreven is in verhouding tot de twee topjes.
Als er een line-array boven hangt zou die een paar meter achter de front fills hangen waardoor het lastig wordt deze netjes op tijd te zetten met de hoofdset.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Die twee topjes zijn frontfills voor de voorste rij publiek neem ik aan, waarschijnlijk zal er ook nog een center cluster hangen.
Wel apart dat ze op de rechter sub staan en niet in het midden.
@Timo: Was dit tijdens een show (of bouw daarvan) of werd er getest?Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Zo op 't eerste gezicht lijkt me dit 'n vrij "standaard" submatrix toch ? 3 lagen op 1/4 golflengte afstand voor maximale throw / beaming.
Door de geringe breedte van de opstelling lijkt me dat het enkel in "diepte" is gedelayed, als ik het inschat van voor naar achteren getuned, dus alles aan de voorkant "op tijd".
Of bovenstaande wel klopt laat ik graag aan de deskundigen over, ik heb deze opstelling ook nog nooit toegepast hoor ;-)
Groeten !Meer is minder, minder is meerComment
-
Comment