GELUIDMAN eigen schuld dikke bult

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Ik begrijp niets van het hele verhaal.........

Ik heb net het verhaal in de Lounge gelezen. Ik heb er geen woorden voor......
    Last edited by RayM; 28-07-10, 08:18.
    Heerlijk die stilte

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by moderator
      Kijk, dat je een mening hebt die afwijkt van hoe de geluidsman het ervaren heeft, dat kan.
      Maar wanneer je dan de moeite neemt om je mening te geven, wees dan ook zo sportief om te reageren op vragen ( zie de meerdere keren door Showband herhaalde vraag waarop je nog geen serieuze reactie op hebt gegeven)

Ik heb ook wat weder vragen:

ad 1. Als Tech is het fijn als je van te voren weet waar je aan toe bent, stageplan, priklijst, efx/dynamics op welke kanalen.
      Een welles-nietes discussie is zinloos, maar heeft de bena dgechecked of de tech de rider en aanvullende info heeft ontvangen?
      Lijkt me een hele normale gang van zaken wanneer je te gast bent op een festival en/of een andere PA leverancier jouw optreden gaat faciliteren.

Jij hebt de indruk dat de tech alleen aan zichzelf dacht, dat is grappig, want hij komt wel z'n diensten aanbieden aan de band en zijn naam hangt ook aan het optreden.

ad2. Wanneer dat duidelijk van te voren is afgesproken en het lijkt niet te gaan gebeuren, dan wordt het tijd dat het management van de band of de artistek leider in gaat grijpen: De tech van de band schuift de band, anders geen optreden.
      Ook heel gangbaar zo'n afspraak alleen als je er pas na het optreden aanspraak op gaat maken dan ben je euh...kansloos te laat?!?
      Waarom regel je dat niet voor je gaat soundchecken?

ad3. Als ik jou loop te jennen dan sla je me tegen de grond?
      Dat is wat jou betreft een normale reactie?
      ...Showband bevroeg het je eerder, zou graag je reactie lezen.

ad4. Sterk argument, toetsbaar ook...komop! De bandleden zaten zelf allemaal aan de spa rood?
      Te goedkoop om verder op te reageren.

Nogmaals: prima dat je jouw mening geeft, maar de manier waarop en de inhoud van je bericht komt niet echt sterk over.

Ben benieuwd naar je reactie!
      Moderator,
      Van een band met criminele nijgingen, moet je niet veel zinnige commentaar verwachten. Want hij geeft toe wat hun houding was op dat optreden: "wie niet horen wil moet voelen"
      Als ze met de technieker van de PA het niet eens is= moet je hem neerkloppen.

Geeft het toevallig hiermee te maken?

Mijn antwoord hierop is: klacht voor slagen en verwondingen indienen en hen ferm laten betalen, en gegevens van deze bandleden naar zoveel mogelijk organisatoren rondsturen, zodat ze weten wie ze zeker niet moeten vragen.

Geen compassie met dergelijk uitschot.

Muzikanten hebben de reputatie zich boven geweld en politiek te kunnen tillen. laten we het zo houden.

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

in dit geval was dan het ene ras japans (BOSS)
        en het andere braband (musicxtra)
        lekker belangrijk!

Comment

• badboyscrew
          • Aug 2000
          • 304

Wel jammer hebben hun website offline hehaald zal wel druk geweest zijn
          groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• BJD
            • Oct 2007
            • 771

Originally posted by frederic
            Moderator,
            Van een band met criminele nijgingen, moet je niet veel zinnige commentaar verwachten.

....
            en gegevens van deze bandleden naar zoveel mogelijk organisatoren rondsturen, zodat ze weten wie ze zeker niet moeten vragen.
            Als je het overige topic goed had gelezen had je gezien dat het hier om 1 van de bandleden ging en dat de anderen zich van het voorval distantiëren.
            Sterker nog: die zijn als ik het goed begrijp uit de band gestapt.
            Een reactie als bovenstaande lijkt me dus niet geheel gepast in deze situatie.

Originally posted by badboyscrew
            Wel jammer hebben hun website offline hehaald zal wel druk geweest zijn
            Zelfde verhaal, zal er wel mee te maken hebben dat de band is opgeheven.

Comment

• HR Soundproductions
              • Oct 2005
              • 650

Ben het hier dus absoluut niet mee eens met de TS dat bij een menigsverschil je het recht hebt om een ander letsel toe te brengen, dat is echt te bizar voor woorden. !!!

Zegt het woord "beschaving" je uberhaupt iets???

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

Originally posted by BJD
                Als je het overige topic goed had gelezen had je gezien dat het hier om 1 van de bandleden ging en dat de anderen zich van het voorval distantiëren.
                Sterker nog: die zijn als ik het goed begrijp uit de band gestapt.
                Een reactie als bovenstaande lijkt me dus niet geheel gepast in deze situatie.
                Zij "distantieren" zich van dat ene bandlid.
                Dit gebeurt meestal wanneer de grond onder de voeten te warm wordt.
                Iedereen wil dan plots zijn vel redden.

Comment

• BJD
                  • Oct 2007
                  • 771

Als je deze post even leest: http://www.licht-geluid.nl/forum/de-...tml#post539991
                  Dan blijkt dat dit dus niet het geval is.

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Originally posted by BJD
                    Als je deze post even leest: http://www.licht-geluid.nl/forum/de-...tml#post539991
                    Dan blijkt dat dit dus niet het geval is.
                    Dit ander topic heb ik dus gemist.

Comment

• BJD
                      • Oct 2007
                      • 771

Hint: J en H Licht en Geluid® Forum - Zoekresultaten

Comment

• Overdrive
                        • Feb 2002
                        • 717

Wat de toedracht ook geweest was (het heeft geen zin om dat welles/nietus spelletje te gaan spelen, want er is natuurlijk in 99% van dit soort gevallen nooit 1 schuldige)...

Het is nooit goed te praten om je gelijk te halen dmv fysiek geweld in welke vorm dan ook!!

Wat betreft libbe, die voedt zich op mensen die op hem reageren. Vent is verloren zaak en de aard van dit beestje zal in dit leven niet meer veranderen (hoe sneu ook). Mijn raad, lekker laten gaan, niet op ingaan. Daarom ook bij deze mijn laatste reactie op dit alles.

Comment

• qvt
                          • Oct 2009
                          • 721

Beste Martin,

Ik (en waarschijnlijk nog wel wat mensen hier) begrijp dat je het mischien niet eens bent met Sander zijn manier van mixen.. Maar denk je nou echt dat wij gaan geloven, dat iemand die al jaren op een professionele manier bezig is met licht & geluid en hier ook goed om bekend staat bij de organisatie en hier op het forum zich zal volgieten tijdens klus om vervolgens de band te gaan "jennen".

Dit is ten eerste absoluut geen reden om iemand met een pedalenbak het ziekenhuis in te slaan en ten 2e eigenlijk de grootste onzin die ik in tijden gehoord heb. Het tegendeel wordt in ieder geval al beweerd door alle andere bandleden, de organisatie en andere betrokkenen.

Hopelijk kom je jezelf eens tegen, kijken hoe het dan afloopt
                          There is no substitute for imagination

Comment

• frederic
                            • Jan 2006
                            • 3511

Originally posted by qvt
                            Beste Martin,

Ik (en waarschijnlijk nog wel wat mensen hier) begrijp dat je het mischien niet eens bent met Sander zijn manier van mixen.. Maar denk je nou echt dat wij gaan geloven, dat iemand die al jaren op een professionele manier bezig is met licht & geluid en hier ook goed om bekend staat bij de organisatie en hier op het forum zich zal volgieten tijdens klus om vervolgens de band te gaan "jennen".

Dit is ten eerste absoluut geen reden om iemand met een pedalenbak het ziekenhuis in te slaan en ten 2e eigenlijk de grootste onzin die ik in tijden gehoord heb. Het tegendeel wordt in ieder geval al beweerd door alle andere bandleden, de organisatie en andere betrokkenen.

Hopelijk kom je jezelf eens tegen, kijken hoe het dan afloopt
                            ²
                            1000% correct

Comment

Working...