mijn live rack indeling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Originally posted by glennwestlander
    ...wat vinden jullie hier zover van?
    Originally posted by glennwestlander
    ...ik ga toch eerst zelf mijn oog er nog eens overheen laten vallen voordat ik ga oordelen over deze spullen.

nu weet ik dat dat heel arrogant klinkt. maar zoals ik eerder zei: misschien is dit wel ideaal voor mij persoonlijk. en kan het natuurlijk altijd uitbreiden met beter spul.
    Waarom kom je hier in ***snaam onze tijd dan verdoen met het vragen naar advies als je er toch niets mee wil doen?

Je luistert niet naar de adviezen welke mensen uit praktijkervaring worden opgetekend voor jouw. Laten we beginnen met de Behringer feedback destroyer, deze haalt niet alleen feedback eruit maar kan ook totaal niet overweg met frequenties van o.a. gitaren en synths. Hier verslikt dit apparaat zich gewoon en filterd haarfijn bedoelde frequenties uit je signaal welke bij de muziek en het instrument horen. Handbediend feedback bestrijden is gewoon de enige goede en werkende methode. Je gaat met dit apparaat onbedoeld het geluid van de band aantasten en ik zou dat niet accepteren van de technicus.

Helaas begrijp ik ook uit je posts dat je alles al hebt gekocht en mede daarom snap ik al niet waarom je nog om advies komt vragen.

Comment

• Waveform
      • Dec 2009
      • 321

Misschien zoekt de ts enkel een bevestiging. Hij wou volgens mij gewoon horen van ons "Dat is goed spul, heb je goed gekocht." Helaas pindakaas is dat nu niet het geval en is het ineens niet meer zo leuk om met dit topic door te gaan. Mensen horen immers niet graag dat ze een miskoop hebben gedaan. Want DAT, veel meer dan materiaal huren, is pas weggegooid geld.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

topic ff verplaatsen naar Starters, wellicht?

TS is duidelijk een Newbie / Starter...

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

Beetje sneu dat die jongen nu afgezeken wordt...En inderdaad, het hoort waarschijnlijk eerder in de starters thuis...En nee, z'n spullen hoef je niet de hemel in te prijzen...Vergeet alleen niet dat er vele die hier nu lopen te blaten ook met dit soort spul gewerkt hebben, zelfs Ampco voert dit merk...
          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

Working...