Gearsource.com

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Be real... Rembours leveringen zijn in het merendeel van de landen geen gewone wijze van levering.

Wanneer levering op rekening niet past ( bijvoorbeeld bij onvoldoende kennis over de betrouwbaarheid of kredietwaardigheid van de afnemer) is een vorm van vooruitbetaling de meest toegepaste wijze van betaling.

Heb je als afnemer geen vertrouwen in de aanbieder: dan koop je ergens anders.

Je kan je hier wel gaan staan afvragen waarom ze het niet doen, maar dat lijkt mij bijzonder weinig relevant voor de motivatie van deze aanbieder voor haar keuze.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Noobie
      • Dec 2007
      • 223

misschien heb je gelijk, maar volgens mij had ik ook naar recenties gevraagd, tot nu toe pas 1 gezien. Niemand anders ervaring met gearsource?

@ mod, de meeste transporteurs hebben een rembours service, zeker binnen europa leveren vrijwel alle bedrijven gewoon onder rembours (oftewel COD)
      Last edited by Noobie; 25-07-10, 15:08.

Comment

• Carl
        • Nov 2000
        • 907

Nou, zo goedkoop vind ik ze niet, veel gebruikt spul kun je hier nieuw kopen voor hetzelfde bedrag. En een SM57 voor € 217,00 EX!???? Kost hier € 109,00 incl. in de winkel.

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Carl, het zijn dollars he
          (al is 217 dollar = 167,- euro wel veel ja...)

Zelf wel al wat gevonden, DBX 266XL Compressors voor $95,- per stuk... da's 2 voor 150,- euro... niet gek.
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

er is een benjamin op gear source europe aanwezig, die dit graag uitlegt.

( de .com kun je er zelf wel bij bedenken neem ik aan?)

Eerlijkheidshalve : geen zaken mee gedaan, maar er staat wel wat materiaal van de occasion lijst op hun site.

Comment

• Carl
              • Nov 2000
              • 907

Nee, de site geeft ook Euro's weer en daar staat hij bij mij ook op.
              Die 57-ers worden dus voor 2 x de prijs aangeboden????

Comment

• Noobie
                • Dec 2007
                • 223

zag dat het soms package deals zijn, bv 3 st voor die prijs

@ ********; ze hebben dus jullie lijst gewoon overgenomen?
                kon me al niet voorstellen dat zij al dat materiaal op voorraad hebben.
                waarschijnlijk bieden zij dus gewoon aan voor jullie vraagprijs en kopen ze pas als iets is verkocht.

Comment

• renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

Uhmmm... is een soort marktplaats platform voor licht/geluid/rigging als ik het goed begrijp, geen winkel.

Als je iets aanschaft hoef je ook niet direct te betalen, je krijgt een mailtje dat de verkoper op de hoogte gesteld is. Aangezien het weekend is weet ik nog niet hoe het dan verder gaat.
                  Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Carl
                    • Nov 2000
                    • 907

Ja, dat van die package deals had ik me ook al afgevraagd, het staat er niet, maar de prijs is bijna onmogelijk voor ééntje.
                    De versterkers die aangeboden worden zijn ook niet goedkoop, ik weet niet alle nieuwprijzen en kortingen natuurlijk, maar het komt erg duur op mij over, eerder demo prijzen dan occasion.

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

Originally posted by Noobie
                      zag dat het soms package deals zijn, bv 3 st voor die prijs

@ ********; ze hebben dus jullie lijst gewoon overgenomen?
                      kon me al niet voorstellen dat zij al dat materiaal op voorraad hebben.
                      waarschijnlijk bieden zij dus gewoon aan voor jullie vraagprijs en kopen ze pas als iets is verkocht.

HOOOOOOOOOO

ze hebben me gemaild of ik enkele dingen nog had, die al weg waren.
                      Vervolgens heb ik er ander materiaal aangeboden.
                      Ging keurig in overleg met bovengenoemde Benjamin.

Als je nou eens begint met die te mailen, dan weet je meteen meer.

Comment

• bones2001
                        • Aug 2003
                        • 741

Ach,
                        een LA48 ( = Lab Gruppen FP6400 ) voor 1250 euro, is toch niet zo heel gek ?
                        En wat betreft het vooruit betalen van spullen die je in het buitenland
                        koopt, kan ik zeggen dat dit heel normaal is.
                        Ik doe al 20 jaar zaken met diverse Amerikaanse en Engelse bedrijven,
                        en zelfs na die 20 jaar wordt alles met de creditcard betaald.
                        Je krijgt echt geen schroefje op krediet !!
                        Verzendkosten is wat anders, dat kan gewoon COD via de grote vervoerders, of via je eigen expediteur.
                        Mixen is net als schilderen.
                        Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• GearSourceEurope
                          • Aug 2010
                          • 3

Reactie Van GearSource zelf.

Beste allemaal

Ik zal me even voorstellen ik ben Benjamin Hollenberg werkzaam voor de Europese GearSource GearSourceEurope.com Ben 15 Jaar werkzaam geweest bij Focus Amsterdam (begonnen bij Janssen en Jansen) waar ik al jaren zaken deed met GearSourceEurope. wat me erg goed beviel.
                          en daarom ook in Januari gaan werken voor GearSourceEurope

ik heb deze link van een aantal personen door gemaild gekregen mijn dank hier voor.

even voor de correctie gearsource. com staat los van ons die doen Amerika wij de rest van de Wereld en wij pretenderen een iets persoonlijkere manier van aanpak dan in de US dus mochten jullie wat zoeken graag op onze site kijken dan krijg je sneller reactie Via de US site krijg je uit eindelijk ook van ons reactie maar gaat wat trager.

Mochten jullie uitleg willen hebben waarom er bij ons vooruit betaald moet worden mail me dan even dan leg ik dit graag uit.
                          en geef graag Referenties in Nederland van de Grotere verhuur bedrijven waar jullie contact mee op kunnen opnemen om onze betrouwbaarheid te Checken.

Met vriendelijke Groeten

Benjamin Hollenberg
                          +31651522435
                          Last edited by GearSourceEurope; 12-08-10, 09:58.

Comment

• salsa
                            • Jan 2007
                            • 1315

Originally posted by bones2001
                            Ach,
                            een LA48 ( = Lab Gruppen FP6400 ) voor 1250 euro, is toch niet zo heel gek ?
                            En wat betreft het vooruit betalen van spullen die je in het buitenland
                            koopt, kan ik zeggen dat dit heel normaal is.
                            Ik doe al 20 jaar zaken met diverse Amerikaanse en Engelse bedrijven,
                            en zelfs na die 20 jaar wordt alles met de creditcard betaald.
                            Je krijgt echt geen schroefje op krediet !!
                            Verzendkosten is wat anders, dat kan gewoon COD via de grote vervoerders, of via je eigen expediteur.
                            Ook bij ons in het Carribisch gebied is het niet anders, gewoon 100% aanbetalen anders versturen ze nog niet eens een lege doos.
                            Niet van schrikken, jij moet hun vertrouwen zoals hun ook jouw vertrouwen..

Ik zelf doe zo ook mijn export, eerst betalen dan ontvang je een betalings bewijs, dan lever ik en ontvang je de factuur.

Dave
                            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

Working...