Keuze budget beltpack-headset case

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Musical groep stretch
    • Jun 2010
    • 1

Keuze budget beltpack-headset case

hoi!

Ik ben van een vrijwillige musicalgroep, met jongeren, en we hebben weinig budget. We moeten headsets hebben(druppels in de volksmond).

ons streven is om zo'n 15 headsets te hebben, en ik wil ze inbouwen in een rack.

is er een merk, dat ontvangers en beltpacks heeft dat 15 verschillende kanalen heeft,

of is het bijvoorbeeld beter om 7 zenders van merk A in te bouwen
    en 7 zenders van merk B?

welke moeten we dan denken? eigenlijk hebben we maar geld voor zo'n 150 euro/druppel.

(excl.case)

zijn deze ook ergens tegen een schappelijke prijs te huur?.

dat we er dit jaar 7 kopen, en volgend jaar 7 en dit jaar wat extra huren?

wie heeft er meer ervaring op dit gebied?

gr. rens
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

In welke periode en hoe vaak heb je ze nodig? Ik heb voor volgend seizoen misschien nog een set van 14 zenders beschikbaar.

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Met je budget ga je het niet redden. Voor 150 euro kun je wellicht een 'druppel' vinden (niet van de bovenste plank), maar dat is excl. beltpack en ontvanger.

Wellicht kun je met een paar bedrijven in de buurt onderhandelen dat je een set kan 'leasen'. Samen zoeken jullie iets moois uit en spreken af dat je na 10 keer huren tegen een bepaald bedrag de set mag houden.

Comment

• tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

Ja voor 150 euro heb je niet veel per druppel, setje !!!
        Zelfs bij een B merk kost de microfoon al gauw een euro of 60 en voor die 90 willen sommige merken ook nog wel een beltpack verkopen, maar een ontvanger erbij voor dat geld ????

Ben zelf een voorstander van LD systems, als het budget moet en veel kanalen moet hebben, maar ook die zijn duurder !

Huurkoop is inderdaad een goede optie voor jullie, maar met 10 keer huren redt je het niet, want een bedrijf zelf schrijft meestal in 20 keer af !!!

Moet er nog een beetje rente bij, omdat ook die rente hadden gevangen als het op de bank stond, dus..........

Of ik zou sparen, of ik zou blijven huren, maar goed......iedereen wil tegenwoordig eigen spullen, want huren is zo duur Maar het verschil tussen dap, behringer, LD of Senheisser en Shure is groot, vandaar dat huren duur is, maar wel goede kwalitatief materiaal oplevert tegen goedkoop eigen materiaal.
        Vervolgens weten de mensen er ook niet mee om te gaan, enz om maar niet over onderhoud te spreken en met huren liggen de zorgen bij het bedrijf !

Ps: wil niet zeggen dat het voor jullie op gaat, maar over het algemeen is dat toch wel meer regel als uitzondering !
        your light !

Comment

Working...