AD 2402 stuk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Patrick10
    • Jan 2010
    • 12

AD 2402 stuk

Hallo,

ik heb een probleem met mijn ad versterker ineens viel de stroom uit en toen ik alles weer aanzette ging 1 kant in de clip zonder dat er signaal binnen kwam en je rook een verbrand luchtje.
    in het begin start hij hem op en geeft die niks aan en na 5 seconden nadat hij aan staat gaat 1 kant in de clip
    hebben jullie misschien een idee waar het aan kan liggen?
    en weten jullie misschien iemand die hem kan/wil repareren?

Mvg Patrick
  • e-sonic
    • Aug 2004
    • 329

Ad 2402

Ik zag bij m'n mede forummer Koen wel een plaatje van 2404, wellicht dat deze iets weg heeft van jouw 2402,

Laat even via je profiel weten waar je zit en wat je contactgevens zijn, vinden ze hier altijd wel leuk....

groet van audiopartner e-sonic
    Last edited by e-sonic; 06-06-10, 12:24. Reason: typo
    Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

• Patrick10
      • Jan 2010
      • 12

als het goed is lijkt die er wel op alleen dan 4 kanaals en iets anders van binnen natuurlijk.

ik heb wat gegevens ingevuld ik hoop dat het voldoende is meer kreeg ik niet gevonden wat ik kon invullen anders hoor ik het graag!

Mvg Patrick

Comment

• highendsyl
        • Feb 2007
        • 81

Even contact opnemen met AD Kerkrade (AD-systems.nl). Zijn zeer geschikte gasten welke je zullen helpen. Wij hebben daar al diverse reparaties laten uitvoeren aan de AD2402, allemaal heel schappelijk.

Groeten

Sylvester
        Het beste uit je equipment halen.......altijd en overal

Comment

• Patrick10
          • Jan 2010
          • 12

oke bedankt dan ga ik dat doen!

want bij de errors staat dat kanaal 2 overloaded is maar hij stond helemaal niet hard net pas op de helft ongeveer.

Groeten Patrick

Comment

• Koen van der K
            • Aug 2005
            • 1146

Ha Patrick,

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is er sprake van één of mogelijk meerdere defecten ;-)
            Zonder gekheid; vanop afstand is hier niets zinnigs over te zeggen behalve dat een reparateur er een diagnose over moet stellen. Ik heb 'n aantal 2404 amps hier op de werkbank gehad, de service van AD en hun TD is echter ook prima. Destijds had ik contact met Roger Hamers, erg behulpzaam. Plak er wel genoeg postzegels op als je 'm opstuurt ... gewichtig gevalletje ;-)

Groeten en succes !
            Meer is minder, minder is meer

Comment

Working...