Hallo,
Welke liedjes gebruiken jullie om en eqen.
Dit omdat ik een cd wil maken met een aantal liedjes.
Om altijd bij me te hebben voor het eqen.
Nu eq ik veel met liedjes van Youssou N'dour van de cd's:
Joko from Village to Town en Set
Uiteraard zal ik geen mp3 kwaliteit gebruiken voor het branden maar cd kwaliteit.
Welke liedjes gebruiken jullie om en eqen.
Dit omdat ik een cd wil maken met een aantal liedjes.
Om altijd bij me te hebben voor het eqen.
Nu eq ik veel met liedjes van Youssou N'dour van de cd's:
Joko from Village to Town en Set
Uiteraard zal ik geen mp3 kwaliteit gebruiken voor het branden maar cd kwaliteit.





Maar als je muziek gaat versterken, zou ik toch graag iets meer dan alleen stemmen horen. Het is nl best fijn om te weten hoe dingen als het sub, het stereobeeld en het tophoog gaan en hoe de installatie zich op dynamisch gebied gedraagt. Dat redt je volgens mij toch moeilijk met alleen stemmen. Maar iemand anders mss wel? Het gaat inderdaad om referentie en daarvoor moet je iets om te beginnen goed kennen. Overigens loopt hier al een vrij lang topic over. Zoek dat eens op zou ik zeggen.
)
Comment