Witte microfoon kabel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Witte microfoon kabel

Hallo iedereen,

Voor een zangeres ben ik op zoek naar een 'witte' microfoon kabel, ik heb rondgekeken en kan deze niet vinden.
    Heeft iemand hier al een adres voor?

mvg Mark
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

link
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Das inderdaad een lastige..;-)

Maar hoe wil je die eventueel netjes houden?
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• mhsounds
        • Sep 2009
        • 933

En ik maar met andere en engelse termen zoeken...

Het schoonhouden is niet mijn probleem, maar ik raad haar hetzelfde te doen als de gitaristen.
        GELIJK na het optreden afdoen.

Dank u in ieder geval!
        Freelance Light and Video |
        Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

let overigens wel even op, volgens mij is die procab kabel redelijk dunne kabel die vooral handig is om racks te bekabelen. Maar er staan nog wat meer kabels tussen die waarschijnlijk bruikbaarder zijn.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• AJK1337
            • Apr 2010
            • 13

Ga je die kabel dan ook uitvoeren met Crystalcon?

Comment

• @lex
              • Jul 2006
              • 1086

Ik heb vorig jaar voor een voorstelling met een band op een witte balletvloer gezocht naar degelijke witte kabel. Ik heb het niet gevonden! Inderdaad wel dunne patchkabel-achtige varianten, maar niet de stage kwaliteit. De enige mooie oplossing was onzichtbare kabels: met andere woorden draadloos. Maar daar was helaas geen geld voor. Dus toch maar zwart geaccepteerd. Scheelde ook alle statieven en monitors wit spuiten;-)

@lex
              Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...