Hoorngeladen subs en toppen ook op kleine lokaties?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ESPL
    • Jan 2010
    • 26

Originally posted by frederic
    Is het de bedoeling om de tent te laten ontploffen? 4 subs per kant en 6 PS15 perkant.
    2x LAN LH12 en 2x LAN L300 1250W/4Ohm c.q. LAN L15 per sub(900W/4Ohm kant ( LH 12 gaat gevlogen 40-45 mtr diep) L300 begint bij 15 mtr pas te rollen maar door ze iets naar elkaar toe te richten kan je ze ook in kleine ruimten gebruiken, daarnaast zijn ze erg compact. Lekkere hifi sound en budget technisch misschien interessant.
    Waar kom je vandaan, kan je het setje misschien even laten horen, misschien is het wat.
    greetz

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Originally posted by theo
      En welke kasten zouden dit zijn?
      heb me namelijk kapot gezocht naar een dergelijk systeem wat toch enigzins flexibel inzetbaar zou zijn.
      Mocht je werkelijk een advies willen dan kan ik je alleen maar zeggen om contact op te nemen met de eerder genoemde partij.
      Dat is dan ook mijn tip aan de TS: bel of mail eens naar F1 Nederland...

Één van de voordelen van Funktion One is inderdaad de flexibiliteit.

Mvg,

Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• JVS
        • Mar 2004
        • 317

Originally posted by salsa
        .....met 6 PS15 per kant in een feesttent ....
        Euh... Pardon... 6 PS15's bij elkaar frommelen tot een stack ? Hoe denk je zoiets fatsoenlijk klinkende te krijgen met zes hoorntjes die onderin allemaal 100 graden breed stralen ?

Op 't belgische ben ik een dergelijke setup wel eens tegengekomen. Ja inderdaad, veel lawaai, maar nul spraakverstaanbaarheid...

Leuke allround kastjes, maar echt niet voor zo'n toepassingen..

Comment

Working...