nieuwe compacte digitale mixer Soundcraft
Collapse
X
-
Gemiste kans, hoeveel kost het extra om die local inputs in een apart 19" kastje te stoppen icm met een UTP kabel? Volgens mij zijn dat de kosten niet en het had die tafel wel helemaal klaar voor deze tijd gemaakt.Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
-
idd, hadden ze dat maar gedaan! nu heb je nog steeds het nadeel dat je telkens met die polsdikke multi heen en weer moet slepen.
Comment
-
-
Toch even herhalen. Op een analoge mixer zit er wel geen scherm. Een te groot scherm word snel on overzichtelijk. Ik vind vooral het midden gedeelte heel knap gedaan. En het is wel slim om eens vanuit een andere hoek een digitale mengtafel te maken. Als je een mooi scherm wil kan je nog steeds een ander merk digitale mixer kope é. Zelfde geld voor digitale kabel. Als je een analoge snake hebt moet je ook geen digitale kabel + blok kopen. Spaart ook uit é.
GreetsComment
-
Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Lekker belangrijk, schermen. De AH mixer werken ook met een vrij klein scherm, is bij die tafels ook niet nodig. De rijen achter je in het theater zullen er iig blij mee zijnToch even herhalen. Op een analoge mixer zit er wel geen scherm. Een te groot scherm word snel on overzichtelijk. Ik vind vooral het midden gedeelte heel knap gedaan. En het is wel slim om eens vanuit een andere hoek een digitale mengtafel te maken. Als je een mooi scherm wil kan je nog steeds een ander merk digitale mixer kope é. Zelfde geld voor digitale kabel. Als je een analoge snake hebt moet je ook geen digitale kabel + blok kopen. Spaart ook uit é.
Greets
.
Ik vind die schermen juist niet altijd fijn. Je kijkt bijvoorbeeld veel te veel hoe je EQ't ipv te luisteren. Ook wordt je niet blij als je in de volle zon een digitaal tafeltje moet instellen op een scherm, dan ben je blij als er gewoon een paar tactische knoppen met wat goedwerkende led metertjes op zitten.Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Comment
-
Maakt ook niet uit of je het over madi of over ethernet stuurt, als die multi maar digitaal is. Maar schijnbaar heb ik de madi aansluiting over het hoofd gezien. Dan wordt het opeens een stuk interessanter.Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Lijkt me ook wel erg stug dat je nog een conventionele multi nodig zou hebben, daarmee zouden ze zichzelf gelijk op achterstand zetten ten opzichte van de concurrentie.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Vraag is hoeveel kanalen kun je via die Madi optie aansturen.
Als het weer maar 16 is zoals de yamaha tafels is het een maat voor niks.
Ook zal alles afhangen van de prijssetting. Ik wil best de mengtafel in mijn repetitieruimte inruilen voor een digitale mentafel met analoge multi.... voor een goede prijs.Comment
-
Blijft wel het feit dat er "verloren kosten" zijn gemaakt door preamps in de console te bouwen, ipv in een stageblock met digitale multi.
Nu zal je bijkomende preamps moeten kopen.Comment
-

Comment