nieuwe compacte digitale mixer Soundcraft

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

Originally posted by Olaf Duffhuës
    Dat was een van mijn eerste opmerkingen...;-)

Maar volgens zeggen van de importeur zou de kwaliteit veel beter moeten zijn..;-)
    Dat zou handig zijn. Die oude tafels klonken, zeker voor die tijd, goed maar de betrouwbaarheid was ver te zoeken.
    Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

Originally posted by T_Mai
      Het ziet er wel verdomd goed uit. Alleen Jammer, geen digitale multi.
      Gemiste kans, hoeveel kost het extra om die local inputs in een apart 19" kastje te stoppen icm met een UTP kabel? Volgens mij zijn dat de kosten niet en het had die tafel wel helemaal klaar voor deze tijd gemaakt.

Comment

• Wim Siebelink
        • Jul 2001
        • 51

Ik zie links achterop (onder) wel duidelijk 2 optische MADI aansluitingen zitten...

Comment

• T_Mai
          • Mar 2010
          • 25

Originally posted by cobi
          Gemiste kans, hoeveel kost het extra om die local inputs in een apart 19" kastje te stoppen icm met een UTP kabel? Volgens mij zijn dat de kosten niet en het had die tafel wel helemaal klaar voor deze tijd gemaakt.
          idd, hadden ze dat maar gedaan! nu heb je nog steeds het nadeel dat je telkens met die polsdikke multi heen en weer moet slepen.

Comment

• Big Bang
            • Apr 2008
            • 652

Laat ik nog eens de opmerking van Wim Siebelink onderstrepen dat er linksonder aan de achterkant wel degelijk een Madi kaart te zien is!
            It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• Back on Track
              • Jun 2009
              • 227

is dat linksboven nou een lcd scherm of nutteloze ruimte/?/
              BACK ON TRACK DJ

Comment

• drummerke
                • Oct 2006
                • 432

Toch even herhalen. Op een analoge mixer zit er wel geen scherm. Een te groot scherm word snel on overzichtelijk. Ik vind vooral het midden gedeelte heel knap gedaan. En het is wel slim om eens vanuit een andere hoek een digitale mengtafel te maken. Als je een mooi scherm wil kan je nog steeds een ander merk digitale mixer kope é. Zelfde geld voor digitale kabel. Als je een analoge snake hebt moet je ook geen digitale kabel + blok kopen. Spaart ook uit é.

Greets

Comment

• cobi
                  • Aug 2002
                  • 1083

Originally posted by Big Bang
                  Laat ik nog eens de opmerking van Wim Siebelink onderstrepen dat er linksonder aan de achterkant wel degelijk een Madi kaart te zien is!
                  Hmmm, zou mooi zijn als er toch iets mogelijk is op MADI, het liefst dan natuurlijk ook in de prijsklasse die past bij deze tafel.

Comment

• cobi
                    • Aug 2002
                    • 1083

Originally posted by drummerke
                    Toch even herhalen. Op een analoge mixer zit er wel geen scherm. Een te groot scherm word snel on overzichtelijk. Ik vind vooral het midden gedeelte heel knap gedaan. En het is wel slim om eens vanuit een andere hoek een digitale mengtafel te maken. Als je een mooi scherm wil kan je nog steeds een ander merk digitale mixer kope é. Zelfde geld voor digitale kabel. Als je een analoge snake hebt moet je ook geen digitale kabel + blok kopen. Spaart ook uit é.

Greets
                    Lekker belangrijk, schermen. De AH mixer werken ook met een vrij klein scherm, is bij die tafels ook niet nodig. De rijen achter je in het theater zullen er iig blij mee zijn.

Ik vind die schermen juist niet altijd fijn. Je kijkt bijvoorbeeld veel te veel hoe je EQ't ipv te luisteren. Ook wordt je niet blij als je in de volle zon een digitaal tafeltje moet instellen op een scherm, dan ben je blij als er gewoon een paar tactische knoppen met wat goedwerkende led metertjes op zitten.

Comment

• Dirkie
                      • Nov 2003
                      • 9

Hmmm, zou mooi zijn als er toch iets mogelijk is op MADI, het liefst dan natuurlijk ook in de prijsklasse die past bij deze tafel.
                      Vanuit MADI naar Rocknet via de RN.334.MD bridge is het toch mogelijk de signalen te distribueren via een UTP-lijntje?

Comment

• cobi
                        • Aug 2002
                        • 1083

Originally posted by Dirkie
                        Vanuit MADI naar Rocknet via de RN.334.MD bridge is het toch mogelijk de signalen te distribueren via een UTP-lijntje?
                        Maakt ook niet uit of je het over madi of over ethernet stuurt, als die multi maar digitaal is. Maar schijnbaar heb ik de madi aansluiting over het hoofd gezien. Dan wordt het opeens een stuk interessanter.

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Maakt ook niet uit of je het over madi of over ethernet stuurt, als die multi maar digitaal is. Maar schijnbaar heb ik de madi aansluiting over het hoofd gezien. Dan wordt het opeens een stuk interessanter.
                          Lijkt me ook wel erg stug dat je nog een conventionele multi nodig zou hebben, daarmee zouden ze zichzelf gelijk op achterstand zetten ten opzichte van de concurrentie.
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
                            • Jan 2006
                            • 3511

Vraag is hoeveel kanalen kun je via die Madi optie aansturen.
                            Als het weer maar 16 is zoals de yamaha tafels is het een maat voor niks.

Ook zal alles afhangen van de prijssetting. Ik wil best de mengtafel in mijn repetitieruimte inruilen voor een digitale mentafel met analoge multi.... voor een goede prijs.

Comment

• frederic
                              • Jan 2006
                              • 3511

Originally posted by Big Bang
                              Blijft wel het feit dat er "verloren kosten" zijn gemaakt door preamps in de console te bouwen, ipv in een stageblock met digitale multi.
                              Nu zal je bijkomende preamps moeten kopen.

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Originally posted by frederic
                                Blijft wel het feit dat er "verloren kosten" zijn gemaakt door preamps in de console te bouwen, ipv in een stageblock met digitale multi.
                                Nu zal je bijkomende preamps moeten kopen.
                                Die pre-amps zullen nauwelijks invloed op de eindprijs hebben.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...