HK Pro:15(X)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

HK Pro:15(X)

Op het moment ben ik me (al langere tijd overigens) aan het oriënteren op een nieuw setje toppen als vervangers voor mijn DAP K115's.

Mijn oog is in eerste instantie op HK Audio Pro:15X kasten gevallen. Ooit wel eens van een afstandje gehoord en dat klonk niet slecht en ze zijn voor mij nog redelijk betaalbaar.

Uiteraard zou ik ze graag eerst eens wat langer met m'n eigen CD'tje beluisteren. Al 8x feedback Utrecht gebeld, maar die hebben deze kastjes al maanden niet in de showroom.

Is er iemand in de buurt van Utrecht die deze kastjes bezig en waar ik eens, evt met m'n eigen amp en subjes erbij, naar de kasten kan luisteren?

Het hoeft niet per definitie de X versie te zijn (enige verschil is een iets ander vorm van de kast zodat ze ook als monitor kunnen dienen).
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
  • azoe
    • Mar 2008
    • 19

hallo

ik ben van België maar je mag vanmij altijd een keertje langskomen.
    ik heb 4 x de 15x en ben van plan deze te verkopen, dus je kan je indien je ze bevallen meteen meenmen ;-)
    Mvg,
    Kristof Jacobs
    JSL Productions

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Bedankt voor je aanbod!

2de paasdag (maandag 5/4) ben ik misschien in Zuid-Limburg, dan is het natuurlijk nog maar een klein stukje (als jij dan kan natuurlijk).
      laat ik je nog weten.

Mochten er nog anderen in de buurt zijn die mij willen laten luisteren, graag, geeft meer mogelijkheden.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• azoe
        • Mar 2008
        • 19

dat zou kunnen voor mij, ik ben dan enkel in de voormiddag opbouwen
        Mvg,
        Kristof Jacobs
        JSL Productions

Comment

Working...