Agora stage op Frankfurt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JohanH
    • Mar 2010
    • 98

Agora stage op Frankfurt

Man toch... Wat was dat daar ?

Ik heb het in jaren nog niet zo slecht horen klinken... Eerst dacht ik dat het juist aan de groep lag die daar aan het spelen was (niet echt mijn genre Metal) maar een paar uurkes later nog eens gepasseerd... en 't was even erg...

OK, misschien waren we de vorige jaren wat verwend met Midas/KT/EV/Dynacord, maar dit ?
  • Turboke
    • Oct 2006
    • 463

Was dat die tent met die peavey in?

Comment

• JohanH
      • Mar 2010
      • 98

Yep

't is subjectief, maar als ik dit hoorde was dit al een reden om dit systeem niet te kopen....

Originally posted by Turboke
      Was dat die tent met die peavey in?

Comment

• Turboke
        • Oct 2006
        • 463

Daar kan ik me volledig bij aansluiten

Comment

• purplehaze
          • Jul 2004
          • 692

hmmm, vergeleken met eerdere jaren dat een en ander nog met speakertjes van EV en Dynacord gedaan werd, vond ik het nog niet zo slecht.
          Ik verwachtte een vrij agressieve klank vanwege amerikaans en dan ook nog peavey, niets van dat alles het midhoog en hoog was erg mild, het hoog was zelfs vrij natuurlijk te noemen.
          Nu had ik graag een wat meer pittiger hoog gehoord en wat meer definitie in de midbas want dat was wat modderig maar of dat nu aan de set ligt of aan de engineer die achter de mixer stond weet ik niet.
          Desalnietteplus zou ik volgend jaar graag TW Audio eens willen horen in de Agora tent want hun demo was niet te versmaden op het buitenterrein :-)

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4516

voor een groep die altijd zo adrem nieuwbie's naar de search weet te [FONT=&quot]schelden, eh, [/FONT]dirigeren.... zijn het wel een stel mislukten hier.

eerste search op google:
            Peavey to sponsor the Agora Stage at Musikmesse Frankfurt 2010

graag gedaan

oh, ja:
            Last edited by showband; 29-03-10, 15:07.
            lekker belangrijk!

Comment

• @lex
              • Jul 2006
              • 1086

Showband,

Ik geloof niet dat jouw info de info van de eerdere posts uitsluit. Waarom dan de kritiek? Of begrijp ik je nou helemaal fout?

@lex
              Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...