Lab gruppen Lab 1000
Collapse
X
-
Ooit heb ik moeten kiezen tussen een LAB1000 van 350 euro en een QSC PLX-1602 van 350 euro. Dat is uiteindelijk de plx geworden (geen wonder op t laag maar als je hem aanschaft voor top/monitor gebruik is dat geen issue, plx is wel een stuk lichter...). Voor de plx was dat best een strakke prijs, gingen toen vaak zat voor 500 weg (tegenwoordig meer 400-450), de LAB1000 heb ik vaker voor 350-400 voorbij zien komen en ik denk dan ook dat 350 voor een LAB1000 best een normale straatprijs is...It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
-
Ooit heb ik moeten kiezen tussen een LAB1000 van 350 euro en een QSC PLX-1602 van 350 euro. Dat is uiteindelijk de plx geworden (geen wonder op t laag maar als je hem aanschaft voor top/monitor gebruik is dat geen issue, plx is wel een stuk lichter...). Voor de plx was dat best een strakke prijs, gingen toen vaak zat voor 500 weg (tegenwoordig meer 400-450), de LAB1000 heb ik vaker voor 350-400 voorbij zien komen en ik denk dan ook dat 350 voor een LAB1000 best een normale straatprijs is...De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Maargoed, het was maar om aan te duiden wat de straatprijs van een LAB-1000 is in mijn ogen en (zeker) niet omdat ik per definitie vind dat de OP een plx moet kopen...
Overigens denk ik dat de vraagprijs van de LAB lager was geweest als het merk heden ten dagen niet zo bekend was, je zult er ook een stukje voor de naam betalen.It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
Comment