dynacord powermixer gebruiken als gewone mixer.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cowboy
    • Feb 2007
    • 16

dynacord powermixer gebruiken als gewone mixer.

[LEFT][/LEFT]
    hallo..kan iemand mij vertellen hoe ik mn dynacord powermate 1000 alleen als mixer kan gebruiken om een active speaker set aan te sturen zonder problemen?

ik wil de de mix en het volume met de main faders regelen net als een normale mixer,maar de interne versterker moet uitgeschakeld worden!

wij gebruiken ook active monitors die uit het paneel doormiddel van een jack lijntje worden gehaald.

dynacord geeft hier geen schema voor in de gebruiks aanwijzing.
    wel een mogelijkheid om de interne versterker voor monitors/side fills te gebruiken maar dat is de bedoeling niet om dat we active monitors gebruiken.

weet iemand een veilige oplossing? bvbdank
  • Breur
    • May 2007
    • 80

Als het goed is zitten aan de bovenkant een main uitgang door middel van jackpluggen. Hier kun je het geluid vandaan halen zonder de versterker ertussen. De versterker blijft wel aan staan en kun je niet uit zetten!

Comment

• jans
      • Feb 2003
      • 869

Alles staat beschreven in de manual.
      En als je een beetje creatief bent kun je de eq zelf apart gebruiken, uitgang van de manegtafel apart gebruiken en de interne versterker apart gebruiken.
      Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• cowboy
        • Feb 2007
        • 16

ok bedankt jongens! ik heb het net uitgeprobeerd me een paar active monitors uit de main outs en het werkt prima zo!

Comment

• cowboy
          • Feb 2007
          • 16

oh ja jans..ik nog even over pas met die problemen met de zang die niet fijn uit de mix kwam van de dynacord set.
          heb in plaats van equlizer outs nu de poweramp main outs pas is gebruikt.
          en echt je zou zweren dat de zang nu veel beter overkomt.
          mischien zit er iets demping over de equlizer outs of zo.
          maar ben nu best tevreden zo. nogmaals bedankt. mooi dat er zo'n forum is voor niet al te snuggere mensen als ik groetjes

Comment

Working...