je oren gebruiken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mike Manders
    • Aug 2006
    • 341

je oren gebruiken

ik heb zojuist iets ontdekt. misschien is dit bij meer collega's opgevallen,

de meeste onderwerpen in dit forum kan je beantwoorden met de vraag: "gebruik je oren, dan kom je er vanzelf achter"

- die en die tafel klinkt niet, antw: gebruik je oren
    - hoe werkt dit en dit apparaat, antw: gebruik je oren
    - welke monitors moet ik kopen, antw: gebruik je oren
    - welke galm is het beste binnen mijn budget: gebruik je oren
    - welke speakerkast is beter: gebruik je oren

heel grappig, je moet het zeker ff proberen.
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Hmmm... wel beetje kort door de bocht vind ik, dan kun je alle vragen ook beantwoorden met "Gebruik Google" of "Ga het eens proberen".

In sommige gevallen zal het zeker opgaan, maar bij vragen in de trend van 'Welke speaker is beter, Skytec huppeldepup of Synco SR5" dan kun je antwoorden 'gebruik je oren', maar je kan de vraagsteller die moeite ook besparen natuurlijk.

Sommige gevallen zijn persoonlijk voorkeuren (galmpjes, praktische werking van een mengtafel), andere gevallen ("Hoe werkt dit apparaat?") zijn volgens mij prima te beantwoorden (en in de handleiding op te zoeken :P ).
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

klopt helemaal, in combinatie met Read The F∞$3@#% manual, Use The F∞$3@#% Zoekmachine en ABMJVVP (Af Blijven Met Je Vieze Vuile Poten) de antwoorden op al uw vragen...

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Waardevolle tip!
        Kunnen we zeker naar verwijzen in het geval dat er iemand zo'n algemeenheid bevraagt.
        Onderwerp sticky gemaakt, lijkt me geen discussieonderwerp, meer een statement.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...