Nieuw RCF reeks: Art 400

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Nieuw RCF reeks: Art 400

Lees zojuist een artikel over een nieuwe reeks van RCF.
    Iemand die al meer weet?

RCF komt met een nieuwe serie actieve luidsprekers, de ART 400A serie. Deze reeks bestaat uit vijf nieuwe modellen: de ART 410A, ART 412A, ART 415A, ART 422A en ART 425A. Alle modellen uit de 400A serie zijn voorzien van een klasse D versterker.

De ingebouwde versterkers staan bekend om hun zeer lage gewicht. Daarnaast zijn ze berucht om de grote hoeveelheid kracht die ze kunnen leveren. De luidsprekers leveren allemaal zeer goede lage tonen en de tweeters zorgen voor een zeer breed geluid.

Wanneer de ART 400A serie leverbaar zal zijn, is nog niet bekend.

Word dit de opvolger van de toch al wat oudere 300 serie? Of is dat de functie van de 700 al..
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Ik heb zo'n gevoel dat ze niet over de 1000 willen, en aangezien er al een aantal subs 900 genoemd zijn denk ik dat ze maar opnieuw zijn begonnen, maar dan met de even nummers...

Maar ik ben wel erg benieuwd! Als ze beter zijn dan de 5 serie helemaal...

Ik wacht af, Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Hansound
      • Apr 2006
      • 832

Vind het niet handig van RCF.

Eerst is er een 3 serie, dan komt er een 5 serie bij, dan een 7 serie en nu weer een 4-serie, lijkt BMW wel.
      Lekker overzichtelijk al die speakers en al die nummers,

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Originally posted by Hansound
        Vind het niet handig van RCF.

Eerst is er een 3 serie, dan komt er een 5 serie bij, dan een 7 serie en nu weer een 4-serie, lijkt BMW wel.
        Lekker overzichtelijk al die speakers en al die nummers,

Het ligt waarschijnlijk aan mij en mijn interesses, maar bij BMW snap ik er echt geen r**t van, met al die i modellen enzo, en de 3 serie is beter dan de 5 ofzo...

Maar RCF vindt ik nog wel gaan, je gaat van laag naar hoog (oud-nieuw). Eerst oneven, dan even. Dat valt nog wel te snappen vindt ik, maargoed, ik wacht op foto's en specs! (site van RCF zwijgt in alle talen, ik vindt niks onder news of professional speaker systems? Of gaat het hier om "theater and touring"?)

Nouja, we zien wel, Daan

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Originally posted by djspeakertje
          Maar ik ben wel erg benieuwd! Als ze beter zijn dan de 5 serie helemaal...
          Wat bedoel je hiermee als ik vragen mag ?
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• qvt
            • Oct 2009
            • 721

Het ligt waarschijnlijk aan mij en mijn interesses, maar bij BMW snap ik er echt geen r**t van, met al die i modellen enzo, en de 3 serie is beter dan de 5 ofzo...

Maar RCF vindt ik nog wel gaan, je gaat van laag naar hoog (oud-nieuw). Eerst oneven, dan even. Dat valt nog wel te snappen vindt ik, maargoed, ik wacht op foto's en specs! (site van RCF zwijgt in alle talen, ik vindt niks onder news of professional speaker systems? Of gaat het hier om "theater and touring"?)

Nouja, we zien wel, Daan
            Ik snap RCF juist niet.. Bmw is simpel 1 is de kleinste en minst luxe, de 7 is het grootst en luxe.. de 5 serie is enkel sedan, 6 serie enkel coupe/cabrio.. i is benzine, d is diesel.. Maar dit is wel heel erg offtopic nu
            There is no substitute for imagination

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Originally posted by sis
              Wat bedoel je hiermee als ik vragen mag ?
              sis

Sorry, ik bedoelde de RCF 500 serie, die noem ik voor het gemak altijd de 5 serie...

(vijf-tweeëntwintig-A, vijf-vijfentwintig-A enz. enz.)

Daan

Comment

• sis
                • Jul 2003
                • 3305

Sorry, ik bedoelde de RCF 500 serie, die noem ik voor het gemak altijd de 5 serie...

(vijf-tweeëntwintig-A, vijf-vijfentwintig-A enz. enz.)

Daan
                Ik dacht dat je het over de ART 522-525 had ?
                sis
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Originally posted by sis
                  Ik dacht dat je het over de ART 522-525 had ?
                  sis

Ja, en ik dacht dat jij dacht dat ik het over de BMW 5-serie had... (leuk puzzeltje wordt dat zo...)

Maargoed, ik bedoelde dus de 522 en 525, die ik persoonlijk erg goed vind. Ik ben gewoon benieuwd naar die kastjes, zoals de meesten hier denk ik.

Daan

Comment

• Hansound
                    • Apr 2006
                    • 832

Ik heb begrepen dat de 400 serie in kwaliteit tussen de 3 en 5/7 serie moet liggen.
                    Vind het echt overbodig om er nog een serie bij te maken, er zijn al zoveel van die plastic kasten.
                    En dan zal het qua prijzen straks ook om enkele tientjes verschil gaan.

Comment

• Turboke
                      • Oct 2006
                      • 463

En ja ik mag niet klagen over onze BMW5 reeks

Comment

• djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

Originally posted by Hansound
                        Ik heb begrepen dat de 400 serie in kwaliteit tussen de 3 en 5/7 serie moet liggen.
                        Vind het echt overbodig om er nog een serie bij te maken, er zijn al zoveel van die plastic kasten.
                        En dan zal het qua prijzen straks ook om enkele tientjes verschil gaan.

Het zou ook wel eens een vervanger voor de 300 serie kunnen zijn, die zijn nou ook niet bepaald nieuw meer.

Daan

Comment

Working...