jammer van het gewicht. europa is dus toch belangrijke markt gezien dit formaat.
Mina
Collapse
X
-
gauw ff je naam veranderen... LOL..
2x 6,5" tot 128 dB oppompen, lijkt me een soort van m1D - opvolger dan. -
-
-
-
Comment
-
Alcons QR18, 3x6,5/ribbon 144db max.
Om maar even wat voorbeeldjes te noemen. Er zullen er ongetwijfeld vele meer zijn. (het ontbeert mij aan inzet om ze allemaal te gaan opzoeken)
Mijn mening is dat het een weer een erg mooi product is van Meyer. Echter, niks (of, weinig) nieuws aan de horizon. Oké -compact- door de andere indeling van de componenten...
Om misverstanden te voorkomen: ik heb niets dan respect voor Meyer Sound.
Wat heeft dit te maken met dit topic?
'SB serie van extreem ver dragende gevaartes' is alweer wat jaartjes op de markt...
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Alcons LR14 131 dB
Mina 128 dB, bij verdubbeling bijna gelijk aan 1x LR14 (mits coherente koppeling)!Last edited by M'Elodie; 18-03-10, 22:24.Comment
-
Wat maakt het in ***snaam uit? Als je 128dB per kast niet genoeg vindt, dan is dit sowieso niet het juiste formaat voor je. Dan kan je best gaan zien bij de grotere jongens. We gaan toch niet verwachten dat een speaker van dit formaat alle grote festivals gaat doen, ofwel?
Hetgeen ik belangrijk vind is dat het ook een beetje laag door loopt. Wat zin heeft het om een heel kleine line-array te hebben als je er een hele stack subwoofers moet bijzetten om tot 150hz/200hz te geraken.
Ik denk dat je met 3 of 4 Mina's en een 600-hp per kant al ver komt. Als dat nog niet genoeg is zal er ook wel plaats zijn om grotere kasten te hangen.Comment
Comment