Kanon huren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kenx
    • Mar 2009
    • 59

Kanon huren

Hallo iedereen,

Ik ben dus op zoek naar een bedrijf in België welke kanonnen verhuurt à la AC/DC, dus niet confetti ed... Enkel knal. Ik heb al overal gezocht, maar tevergeefs...

Graag geen commentaar van nodige documenten enz enz... Gewoon de plaats/verhuurfirma die dergelijke zaken verhuren.

Mvg,

Kenny
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

Je zou eens kunnen informeren bij een orkest dat de 1812 ouverture gespeeld heeft. Zitten de nodige kanonnen in mee gecomponeerd door de heer Tchaikovsky....
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• kenx
      • Mar 2009
      • 59

Dank voor het zinnige antwoord! Hier ben ik echt veel mee!

Prettig weekend nog!

Comment

• stainz
        • Sep 2009
        • 609

die confetti gevallen bestaan uit een base met daarop een tube met af te schieten zooi. Deze tube is aan de onderkant afgesloten met een eindstop waarop de hele zooi ligt. Aan de bovenkant zit voor zover ik weet alleen een dun folie om te zorgen dat niet alles eruit valt bij transport.

Als je het folie los haalt en alle confetti uit de tube haalt heb je een kanon (bij gebrek aan beter)

Comment

• Big Bang
          • Apr 2008
          • 652

Originally posted by kenx
          Dank voor het zinnige antwoord! Hier ben ik echt veel mee!

Prettig weekend nog!

Ik meende het, overal zitten orkesten en 1812 is een van de meeste bekende klassieke stukken ooit. Voorbeeld: YouTube - Auletes & muzikaal spektakel bij Guns Or Roses

Pfff... zal je nog eens helpen....
          It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• salsa
            • Jan 2007
            • 1315

Informeer eens bij je plaatselijke 'extremisten-organistaie', die zullen je vast wel helpen..

Dave
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Originally posted by salsa
              Informeer eens bij je plaatselijke 'extremisten-organistaie', die zullen je vast wel helpen..

Dave

Of jat...Euhh...Leen er een van de Batavia: Bataviawerf | Een scheepswerf met bijzondere ambities

Ben er een keer geweest, ze doen een aantal keren per dag een demonstratie met een kanon (zonder kogel uiteraard...), en dat gaat als de brandweer

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Timo Beckman
                • Jul 2006
                • 1298

Probeer contact te zoeken met de band Action in DC . Bij een volle stage show gebruiken zij een stuk of 4 van die dingen . Ik weet niet of zij ze verhuren maar je kan het altijd proberen .
                Verder kun je contact zoeken bij de pro pyro bedrijven . Zij hebben vast ook wel wat .

Comment

• kenx
                  • Mar 2009
                  • 59

Bedankt iedereen!

@Big Bang: ik denk dat ik je eerste post een beetje verkeerd heb geïnterpreteerd, mijn excuses.

Comment

• sparky
                    • Apr 2002
                    • 2104

Je kunt ook de 1-april vereniging in den Briel (geen grapje) proberen. Ik denk alleen wel dat die kanonnen van hun minimaal zo'n 135dBA produceren...
                    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Carl
                      • Nov 2000
                      • 907

Als het je niet lukt in Be, zit er een bedrijf in Rotterdam dat ze waarschijnlijk wel heeft. Dit bedrijf heet Special Effects en ze hebben een webstekkie: Wiessenhaanpuntcom

Comment

• kenx
                        • Mar 2009
                        • 59

Oh, dankjewel, maar ik vrees dat dit bedrijf toch net ietsje te groot is, en ietsje te ver weg. Zou het veel liever binnen belgie hebben, maar het is een goede tip, ik bekijk zeker de mogelijkheden, en neem eens contact op met hun!

Comment

• laserguy
                          • Jun 2003
                          • 2755

Misschien kunnen ze het wel naar je toe schieten?
                          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• john-xr3i
                            • May 2009
                            • 93

is een vogelverschrikker niets voor jou?

die dingen maken echt een enorme knal (buiten)

ik weet niet of je de timing strak krijgt maar volgens mij is dit wel
                            uit te proberen.

linkje:Zon automatische wild- en vogelverschrikker

echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein,
                            vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!

Comment

• DJ_matthias
                              • Jun 2005
                              • 620

hoor eens bij art of confusion of jan bogaerts?
                              misschien hebben die wel iets in de verhuur?
                              we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                              Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

Working...