Oude SA spullen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • de Weerdt
    • Dec 2001
    • 6

Oude SA spullen

STEIN 20 DEC. 2001
    Wie kan mij helpen, ik heb 4 w-bins met daar in 2 18inch JBL2450?en 2 DL18X van EV
    4 mid kasten ook van SA met in elke kast 1 JBL E-120, 4 hoorns 2380 met daaraan gekoppeld JBL2441 drivers en nog 4 bullits van JBL
    de W-bins wil ik zo laten maar de E-120 en hoorns en bullits wil ik in een topkast bouwen heeft imand al eens zo iets gedaan??

m.vr.gr.
    Hans de Weerdt
    PS. je mag me ook e-mailen op J.H.DE.WEERDT@FREELER.NL

• Niek...
    • Nov 2001
    • 1094

Jij hebt dus die alom bekende SA set met die geinige hoog-drivers? Ik zelf ben niet heel erg bekend met deze set maar ik ken wel iemand die bezig was om ook een soort gelijke SA set te gaan voorzien van fatsoenlijke topkasten ipv. deze kasten zelf te gaan bouwen. hij was het gesjouw met die hele set zat. Bij een klein feestje wilde hij liever 2 lekkere (top)kasten op statief...Als je interesse hebt moet je me ff mailen. Dan zal ik het mail adres van deze jongen je ff doorsturen.

Over het zelfbouwen van boxen zijn al heel wat reacties en topics geweest, wellicht dat je deze ff door kunt lezen en dat je daar wat aan hebt.

Veel succes!

Greetz Niek
    <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• bertuss
      • Jan 2002
      • 816

maak er iets leuks van, kijk bijvoorbeeld eens bij die topic over het samen maken van een topkast. tipje....je kan de baffle(voorkant met speakers) een beetje kantelen, kastje kan dan kleiner zijn, en het geluid richt je dan van boven af op het publiek....HK-audio werkt ook zo geloof ik sommige types dan. suc6

Comment

Working...