Aankondiging: Cursus "System Measurement and Alignment using EASERA SysTune"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AIF
    • Feb 2010
    • 2

Aankondiging: Cursus "System Measurement and Alignment using EASERA SysTune"

Voor degenen die geinteresseerd zijn in systeem metingen en systeem alignment hierbij een interessante aankondiging:

Op 12 en 13 April zal Doug Fowler de cursus "System Measurement and Alignment using EASERA SysTune" verzorgen. In deze cursus gaat Doug in op metingen, de begrippen fase, tijd en frequentiespectrum. Met hands-on training worden in rap tempo zowel de basisbeginselen als de medium-gevorderde onderwerpen behandeld. Doug Fowler is een uiterst ervaren Amerikaanse geluidstechnicus die een onnoemelijk lijst producties op z'n naam heeft staan. Tevens was hij in de hoogtijdagen jaren moderator van het Live Audio Board.
    De cursus gebruikt EASERA SysTune, maar de behandelde theorie is 100% van toepassing op andere meetprogramma's zoals SMAART, LiveCapture, Praxis en Meyer SIM.

De cursus beslaat 2 volle dagen en wordt gehost door het IAB, Utrecht. De Audio Innovation Foundation ondersteunt deze unieke mogelijkheid om een echt goede cursus voor systeem engineers naar Nederland te halen.

Bij interesse: ga naar www.fowleraudio.com en vind daar informatie en registratieformulieren. Er is plaats voor maximaal 20 deelnemers.
  • Wim Siebelink
    • Jul 2001
    • 51

zijn er mensen die ervaring hebben met Systune tov Smaart? En hebben er al mensen zich ingeschreven?

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Als het er uit ziet als spam...

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

Ik heb een demo van systune gedownload . Ziet er goed uit maar ik denk niet dat ik het ga aanschaffen daar ik voor het werk wat je er mee kunt doen ook SIM3 (SIM 3 : Audio Analyzer) in kan zetten en dan meer dan genoeg mogelijkheden tot mijn beschikking heb om mijn werk te doen .
        SMAART vind ik steeds minder dan liever SATlive

Comment

• Leks
          • Oct 2007
          • 330

ik gebruik Easera Systune met enige regelmaat voor allehande geluids klussen.

van simpel monitoren uitfluiten tot spraak verstaanbaarder krijgen in een kerk.

Ik vind het idee van 2 individuele graphs ideaal.
          je kan combineren wat je wilt. Met royale mogelijkheden.

Alleen een goede RT 60 meting maken blijft nog een uitdaging vind ik.

Leks
          Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• AIF
            • Feb 2010
            • 2

Originally posted by Outline
            Als het er uit ziet als spam...
            Dat zou het zijn als hier een winstoogmerk aan zat. Deze cursus wordt echter puur georganiseerd om kennis over dit soort technieken en methoden beter te verspreiden.

UPDATE: AFMG heeft aangekondigd om alle deelnemers 10% korting te geven op EASERA Systune ter ondersteuning van dit initiatief.

Comment

Working...