Jack adapter?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • richardkippers
    • Dec 2009
    • 4

Jack adapter?

Hallo.

Ik heb laatst een beltpack, microfoon en ontvanger gekocht, en in de beltpack zit een schroef? jack aansluiting (3.5mm) mijn koptelefoon past er wel in, maar een normaal 3.5 kabeltje niet,
    bestaan hier verloopstukjes voor?, ik ben al langs een geluidswinkel geweest, maar daar hadden ze die niet, op internet kan ik 'm ook niet vinden.

Gr. Richard
    Last edited by richardkippers; 29-04-12, 15:37.
  • Robin.vd.Have
    • Nov 2005
    • 165

En wat voor verloop zoek je dan ?
    Ik neem aan van 3,5 (schroef) naar 6.3 jack ?
    Deze zitten wel standaard bij de sennheiser gitaar setjes (neem aan dat je sennheiser hebt gekocht ? i.v.m. de schroef aansluiting) dus wellicht kunnen ze je bij sennheiser verder helpen.

Anders kan je ze ook los kopen en zelf een net kabeltje solderen.

Groet Robin

Comment

• @lex
      • Jul 2006
      • 1087

Een normaal minijackplugje moet er zonder problemen inpassen. Ik heb voor een klarinet 2 stuks MK-E2 Golds via een 1-naar-2 minijack verloopje op een SK500 aangesloten. Werkt perfect! Kan me geen minijack pluggen voorstellen die niet in zo'n beltpack passen! Andersom is het wel zo dat een MK-E2 met een schroefvergrendeling niet in een minijack chassis past (de schroefring maakt het onmogelijk het ding diep genoeg in het chassis te steken).

@lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Voordat alle merken met bijbehorende oplossingen voorbijkomen... Wellicht moet Richard eerst maar verduidelijken WELKE draadloze set hij heeft gekocht.

Comment

• richardkippers
          • Dec 2009
          • 4

Een Koolsound 70 set, maar er zit een andere microfoon op.
          Als ik er een normale jack plug in stop, duwt hij 'm zo weer terug.

Mijn koptelefoon heeft ook zo'n draaiplug, die past er wel in (niet aan gedaan natuurlijk,)

het moet een plugje zijn van 3.5 jack (normaal) naar 3.5 jack (schroef)

Is het mogelijk dat ik het plugje van mijn koptelefoon afhaal, die aan de gitaarkabel doe, en het 'oude'plugje van de kabel aan de koptelefoon doe?

gr. Richard
          Last edited by richardkippers; 24-12-09, 11:59.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Originally posted by richardkippers
            Een Koolsound 70 set, maar er zit een andere microfoon op.
            Als ik er een normale jack plug in stop, duwt hij 'm zo weer terug.

Mijn koptelefoon heeft ook zo'n draaiplug, die past er wel in (niet aan gedaan natuurlijk,)

het moet een plugje zijn van 3.5 jack (normaal) naar 3.5 jack (schroef)

Is het mogelijk dat ik het plugje van mijn koptelefoon afhaal, die aan de gitaarkabel doe, en het 'oude'plugje van de kabel aan de koptelefoon doe?

gr. Richard
            ff meet de haakse slijper dat kopje iets inkorten?

Comment

• richardkippers
              • Dec 2009
              • 4

Bedankt,

ik heb een stukkje van het zwarte kopje er afgesneden, en nu past hij, nog even proberen of hij het wel doet

Comment

• richardkippers
                • Dec 2009
                • 4

Originally posted by MacGyverSounds
                ff meet de haakse slijper dat kopje iets inkorten?
                Bedankt hij doet het!

Comment

Working...