[quote]Geplaatst door DJ_Robin
ik ben opzoek naar versterkers en kwam deze tegen de :
Samson s-1500 = 2x 780 watt @ 4 ohm en 2x 550 watt @ 8 ohm
Samson s-2000 = 2x 1020 watt @4 ohm en 2x 685 watt @ 8 ohm
zijn dit goede versterkers of is het echt prul ? ik weet dat het geen CROWN is of ECLER maar ze kosten ook heel wat minder.
[quote]
2 mooie s-1500 hebben laatst een mooie puinhoop aangericht... 8 keer 18 inch eruit en 5 keer 15 inch.. veel kapotte speakers. klote disco.... er waren wat weerstanden uit geknald, daardoor kwamen er wat pieken op sommige freq. zoals op de 125 hz... hij deed het nog een beteje toen we aan het zoeken waren naar het probleem, ff oscilscoop en een toongenerator er op.. mooi werk.. maar op de 125 en blokspanning knalde alles er echt uit.. wat een puinhoop..
maar affijn, het zijn leuk versterkers.. als ze maar niet moelijk doen...
mijn menning dan he..
edb
ik ben opzoek naar versterkers en kwam deze tegen de :
Samson s-1500 = 2x 780 watt @ 4 ohm en 2x 550 watt @ 8 ohm
Samson s-2000 = 2x 1020 watt @4 ohm en 2x 685 watt @ 8 ohm
zijn dit goede versterkers of is het echt prul ? ik weet dat het geen CROWN is of ECLER maar ze kosten ook heel wat minder.
[quote]
2 mooie s-1500 hebben laatst een mooie puinhoop aangericht... 8 keer 18 inch eruit en 5 keer 15 inch.. veel kapotte speakers. klote disco.... er waren wat weerstanden uit geknald, daardoor kwamen er wat pieken op sommige freq. zoals op de 125 hz... hij deed het nog een beteje toen we aan het zoeken waren naar het probleem, ff oscilscoop en een toongenerator er op.. mooi werk.. maar op de 125 en blokspanning knalde alles er echt uit.. wat een puinhoop..
maar affijn, het zijn leuk versterkers.. als ze maar niet moelijk doen...
mijn menning dan he..
edb
Comment