Kan men gelijk welke versterker gebruiken voor D&B max monitoren, of verliest men te veel kwaliteit als je geen D&B versterker gebruikt?
Welke versterker voor D&B max?
Collapse
X
-
Volgens mij is hier al heel veel over geschreven....
Ff de zoekfunctie gebruiken dus.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig! -
Bij D&B moet je bij practisch alle systemen ook een D&B amp gebruiken, de MAX-en zijn daar een zeldzame uitzondering op. Een tijdje terug een bedrijf ze zien gebruiken met PLX2 ampjes er op. Scheelt toch een pak duiten en ook helemaal geen verkeerde versterkertjes (voor monitors).It's time to play the music, It's time to light the lights ...Comment
-
D12 werkt uiteraard het fijnst, maar heb leuke ervaringen met Labgruppen FP6000Q.It's nice to be important, but it's important to be nice...Comment
-
Ik heb een viertal D&B Max12's en gebruik daarbij Crown XTi2000's. Wat mij betreft een prima combinatie, mede door de ingebouwde DSP in de Crowns een prima sound uit de D&B's.
Ben persoonlijk trouwens niet echt een fan van de 15" D&B maxen, maar dat terzijde.Comment
-
niet meer nieuw alvast... Misschien als je goed zoekt nog ergens tweedehands.It's nice to be important, but it's important to be nice...Comment

Comment