Hallo allemaal,
[LEFT]Ik ben Willem, 16 jaar, en begin langzaam aan vertrouwd te raken met podiummateriaal.
[/LEFT]
Ik ben ook de road manager van een jonge talentvolle band van 5 goeie vrienden, en zou graag een liveopname maken van hun geweldige set.
Het probleem is dat ik geen idee heb hoe ik dat best kan doen.
Ik heb wel enig idee; Laptop in de front en dan met een opnameprogramma via de line in opnemen.
Nu, ik heb ook USB harde schijf (wel in iPodvorm, niet onbelangrijk...), dus, zou je eventueel met een programmatje (of is het programmaatje?
) rechtstreeks opnemen op die harde schijf?
Eventueel wil ik ook wel inversteren in iets kleins, want het is me al opgevallen dat er frontmixers opnemen met iets dat lijkt op een USB stick.
Ik ben benieuwd naar een antwoord!
Bedankt.
Willem.
[LEFT]Ik ben Willem, 16 jaar, en begin langzaam aan vertrouwd te raken met podiummateriaal.
[/LEFT]
Ik ben ook de road manager van een jonge talentvolle band van 5 goeie vrienden, en zou graag een liveopname maken van hun geweldige set.
Het probleem is dat ik geen idee heb hoe ik dat best kan doen.
Ik heb wel enig idee; Laptop in de front en dan met een opnameprogramma via de line in opnemen.
Nu, ik heb ook USB harde schijf (wel in iPodvorm, niet onbelangrijk...), dus, zou je eventueel met een programmatje (of is het programmaatje?
) rechtstreeks opnemen op die harde schijf?Eventueel wil ik ook wel inversteren in iets kleins, want het is me al opgevallen dat er frontmixers opnemen met iets dat lijkt op een USB stick.
Ik ben benieuwd naar een antwoord!
Bedankt.
Willem.

...

Comment