500ste DIGICO SD8 wordt verloot... 5000 loten worden voor £10,- verkocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1086

500ste DIGICO SD8 wordt verloot... 5000 loten worden voor £10,- verkocht

Afgelopen mei rolde bij Digico de 500ste SD8 van de band. Dit was aanleiding voor een actie. Ze verloten deze SD8 onder de mensen die een of meerdere van de 5000 loten kopen. Een lot kost £10,- en de opbrengst is voor een goed doel.

De vraag die je moet beantwoorden is niet erg moeilijk. Surf even over de site...

Omdat de loting pas sluit als alle loten verkocht zijn of (als dit niet lukt) in december 2010, leek het me leuk om jullie hierop te wijzen.

Surf naar :

Because Two Audio Men Made The Difference

En als je hem wint door mijn tip kom ik hem natuurlijk wel een week bij je lenen!

Groeten, @lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Damn, ik heb geen creditcard... :S
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Waveform
      • Dec 2009
      • 321

Dit is precies al een stuk interessanter dan meedoen met de loterij

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

dus als je 1000 loten koopt heb je in feite 1 kans op 5 om een digico voor 10 000 pond op de kop te tikken
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Originally posted by DJ_matthias
          dus als je 1000 loten koopt heb je in feite 1 kans op 5 om een digico voor 10 000 pond op de kop te tikken
          En een kans van 4 op 5 om 10.000 pond door de plee te spoelen

Is dit niet meer een Lounge topic?
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Originally posted by sparky
            Is dit niet meer een Lounge topic?
            Kansberekening in de lounge?!!??!!

Comment

• berolios
              • Sep 2005
              • 1538

Laat je niet misleiden door winkansen, want die zeggen helemaal niks.

Wat kost een SD-8? Zeker niet meer dan 25.000 UKP, of wel?
              Wat kosten alle loten? 50.000 UKP.

Expected return is dan dus 0,5, heel simpel.

Doe mee voor het goede doel, maar niet om te winnen... het devies van alle loterijen eigenlijk.
              Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Mike Manders
                • Aug 2006
                • 341

weet er iemand een plek waar je een xL4 kan winnen? daar wil ik wel aan meedoen.

Comment

• @lex
                  • Jul 2006
                  • 1086

Originally posted by berolios
                  Laat je niet misleiden door winkansen, want die zeggen helemaal niks.

Wat kost een SD-8? Zeker niet meer dan 25.000 UKP, of wel?
                  Wat kosten alle loten? 50.000 UKP.

Expected return is dan dus 0,5, heel simpel.

Doe mee voor het goede doel, maar niet om te winnen... het devies van alle loterijen eigenlijk.
                  De SD8 is volledig belangeloos ter beschikking gesteld. En alle opbrengsten gaan naar het goede doel! Er is dus geen belang bij zoals een Nat Postcode Lot dit doet.

@lex
                  Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• berolios
                    • Sep 2005
                    • 1538

Originally posted by mike manders
                    weet er iemand een plek waar je een xl4 kan winnen? Daar wil ik wel aan meedoen.
                    +1
                    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• berolios
                      • Sep 2005
                      • 1538

Originally posted by @lex
                      De SD8 is volledig belangeloos ter beschikking gesteld. En alle opbrengsten gaan naar het goede doel! Er is dus geen belang bij zoals een Nat Postcode Lot dit doet.

@lex
                      Ik zeg het niet vanuit de organisator, maar vanuit de deelnemer aan de loterij. Ik vind alle goede doelen een nobel streven, maar probeer mensen die denken dat het een goede investering is te waarschuwen voor overgesimplificeerde rekensommetjes, that's all .

Zoals ik al zei: wil je meedoen aan het goede doel en/of een gokje wagen: knock yourself out !

Comment

• djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

Originally posted by Mike Manders
                        weet er iemand een plek waar je een xL4 kan winnen? daar wil ik wel aan meedoen.

Me2

Daan
                        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• @lex
                          • Jul 2006
                          • 1086

Originally posted by berolios
                          Ik zeg het niet vanuit de organisator, maar vanuit de deelnemer aan de loterij. Ik vind alle goede doelen een nobel streven, maar probeer mensen die denken dat het een goede investering is te waarschuwen voor overgesimplificeerde rekensommetjes, that's all .

Zoals ik al zei: wil je meedoen aan het goede doel en/of een gokje wagen: knock yourself out !
                          De kansen dat je hier iets wint zijn wellicht kleiner, maar de kans dat je de hoofdprijs wint is dan weer veeeeel groter. Deel de postcode knaller - 27,5 miljoen geloof ik - maar eens door de prijs van een lot en je weet gelijk wat je kans erop is.

Ach en voor de pessimisten (realisten?): dan koop je toch geen lot! Het was goed bedoeld!

Iedereen een fijne kerst, @lex

Comment

• renevanh
                            • Oct 2004
                            • 2371

Neem in jullie kansberekening ook even mee dat het tafel alleen verloot wordt onder de loten met het juiste antwoord...

Comment

• @lex
                              • Jul 2006
                              • 1086

Ik ben benieuwd of ze nog stats laten zien van hoeveel mensen het goede (en dus hoeveel er het verkeerde) antwoord hebben gegeven.

@lex

Comment

Working...