ruis avalon 747

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martin audio
    • Feb 2008
    • 3

ruis avalon 747

hallo,

Ik kreeg tijdens mijn nieuwe theatertour de beschikking over een avalon 747 over het eindgeluid.

Ik was daar erg blij mee, maar na een paar shows te hebden gedraaid valt het mijn op dat hij erg ruist. eerst dacht ik nog dat dit aan de goedkope mengtafel lag die ik de eerste shows tegen kwam, maar ik heb het nu ook de duurdere tafels.

weet iemand waar die ruis vandaan kan komen??????

groeten Martin
  • EL_Loco
    • Nov 2009
    • 87

Originally posted by martin audio
    hallo,

Ik kreeg tijdens mijn nieuwe theatertour de beschikking over een avalon 747 over het eindgeluid.

Ik was daar erg blij mee, maar na een paar shows te hebden gedraaid valt het mijn op dat hij erg ruist. eerst dacht ik nog dat dit aan de goedkope mengtafel lag die ik de eerste shows tegen kwam, maar ik heb het nu ook de duurdere tafels.

weet iemand waar die ruis vandaan kan komen??????

groeten Martin
    ik weet dat de 747's een beetje gevoelig zijn voor instraling. toch zou je daar geen grote problemen mee moeten hebben, zolang je een beetje stevig instuurt. (S/N een goed houden dus)

overigens neem ik aan dat je hem netjes gebalanceerd hebt aangesloten?

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Buizenbakken ruisen altijd eigenlijk, dat is met een VoxBox niet anders. Ik heb in het theater met die van mij eigenlijk nooit problemen. Als de ruis harder wordt, wordt het wellicht tijd voor nieuwe buisjes, of een her-calibratie. Een basis-ruisje zul je altijd houden, maar die valt meestal niet op.

Succes ermee!
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

Working...