Lem minicompact 8

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan van Duren
    • May 2004
    • 204

Lem minicompact 8

Goedemorgen,

Buurman van mij bracht een Lem minicompact 8 mixer mee. Deze is echter voorzien van jack inputs. Kan iemand mij vertellen of deze ingangen eventueel gebalanceerd zijn??

Heb al gezocht via Google en ook al op de website van Lem zelf. Er is daar een afdeling met archiefstukken. Maar zelfs daar is niets te vinden.

alvast bedankt.

vr gr

Jan van Duren
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Is vrij eenvoudig achter te komen met een stereo jack plug.
    Prik deze in een ingang, draai de gain flink op en raak met een schroevendraaiertje één voor één de contacten aan, als je zowel bij de tip als de ring brom hoort dan is het een gebalanceerde ingang, als je alleen bij de ring brom hoort is het een ongebalanceerde ingang.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Jan van Duren
      • May 2004
      • 204

Goeie tip. Ga ik testen. Lees trouwens de vooruitgang van je line arraysysteem. Kom je wel eens in de buurt van Apeldoorn?

gr

Jan

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by Jan van Duren
        Goeie tip. Ga ik testen. Lees trouwens de vooruitgang van je line arraysysteem. Kom je wel eens in de buurt van Apeldoorn?

gr

Jan
        Line array is helemaal af, net als de subs.
        Dinsdag 8 dece. heb ik een gig in Arnhem, is wel een besloten feest maar mocht je even willen komen kijken en luisteren dan valt er wel wat te regelen.

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

Originally posted by MusicXtra
          Line array is helemaal af, net als de subs.
          Dinsdag 8 dece. heb ik een gig in Arnhem, is wel een besloten feest maar mocht je even willen komen kijken en luisteren dan valt er wel wat te regelen.

Ff offtopic;

Moeten we niet gewoon een draadje aanmaken waar musicxtra zijn agenda post zodat iedereen kan komen luisteren?
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by djspeakertje
            Ff offtopic;

Moeten we niet gewoon een draadje aanmaken waar musicxtra zijn agenda post zodat iedereen kan komen luisteren?
            Zoals ik al schreef is 8 dec. een besloten feest, twee of drie mensen kunnen dan wel komen kijken en luisteren maar gekker moet het niet worden.
            Dus een ieder die belangstelling heeft en in de buurt van Arnhem zit, wie het eerst komt, het eerst maalt.
            Overigens gaat de line-array dan zijn eerste 'vlucht' maken, het systeem wordt dus gevlogen.

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Zoals ik al schreef is 8 dec. een besloten feest, twee of drie mensen kunnen dan wel komen kijken en luisteren maar gekker moet het niet worden.
              Dus een ieder die belangstelling heeft en in de buurt van Arnhem zit, wie het eerst komt, het eerst maalt.
              Overigens gaat de line-array dan zijn eerste 'vlucht' maken, het systeem wordt dus gevlogen.

Wil je dan misschien een paar foto's maken? (zoals gewoonlijk)

Ik denk trouwens dat onze moderatoren (moderators?) het op prijs zouden stellen als we hierover verder zouden gaan op jouw line-array forumpje.

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• remco_k
                • Sep 2002
                • 325

als je alleen bij de ring brom hoort is het een ongebalanceerde ingang.
                je bedoeld "als je alleen bij de tip brom hoort is het een ongebalanceerde ingang"... Toch hé?
                Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
                Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

Working...