Beste forummers,
Ik heb de kans om een crown XLS 602 over nemen voor een X bedrag alleen is deze versie nergens fatsoenlijk te bekennen op internet heeft iemand hier kijk op... is het een oud/ nieuw/ prototype model???
(de link hieronder linkt naar het uiterlijk van de versterker...het is dus niet de 402 maar hij heeft dezelfde links)
http://www.dickforrest.com/XLS-402,%...20TPS%20II.jpg
alvast bedankt voor jullie reacties!!
Gijs
Ik heb de kans om een crown XLS 602 over nemen voor een X bedrag alleen is deze versie nergens fatsoenlijk te bekennen op internet heeft iemand hier kijk op... is het een oud/ nieuw/ prototype model???

(de link hieronder linkt naar het uiterlijk van de versterker...het is dus niet de 402 maar hij heeft dezelfde links)
http://www.dickforrest.com/XLS-402,%...20TPS%20II.jpg
alvast bedankt voor jullie reacties!!
Gijs





Comment