TAPCO - Kwaliteit of Speelgoed?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Originally posted by Mach Facilities
    het enige nadeel in dat geval is natuurlijk, dat je in geval van Garantie even naar Keulen op en neer moet, maar ach, keulen is ook niet echt het eind van de wereld.
    Chris
    Ik heb hen mijn defecte appararaten gewoon met de post terug gestuurd, met behulp van hun overigens prima telefonische service!
    Alleen de winkel was ik niet zo van gecharmeerd.. Ik kreeg er een rommelige, stoffige indruk van. Ben benieuwd hoe het eruitziet als ze verhuisd zijn naar hun nieuwe locatie!
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

mijn eerste indruk van Musicstore was WOW, maar dat is nu al een aantal jaartjes geleden. Je kunt indd zeggen dat je je ogen uit je oogkassen kijkt wanneer je daar binnen komt. Maar zoals Jasper zegt (beckers entertaiment) krijg ik met de tijd toch steeds meer een rommelige en ook meestal stoffige indruk. Het lijkt er dan ook op dat er niet word schoon gemaakt, en je zult dus altijd stof vinden op de mixers. Lijkt me niet fijn, zeker niet voor modellen die worden geshowd...

Verder is de service naar mijn mening prima, en zijn ze altijd bereid om te helpen als je in de winkel staat.

Maar om weer even ontopic te gaan...
      Ik denk dat we allemaal wel over 1 ding het zelfde denken: zou er iemand zijn die interessen heeft in de JRX serie van JBL, laat hem dan bekeren en wijken naar de Tapco serie...
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Mach Facilities
        • May 2009
        • 109

Originally posted by dj-wojcik
        mijn eerste indruk van Musicstore was WOW, maar dat is nu al een aantal jaartjes geleden. Je kunt indd zeggen dat je je ogen uit je oogkassen kijkt wanneer je daar binnen komt. Maar zoals Jasper zegt (beckers entertaiment) krijg ik met de tijd toch steeds meer een rommelige en ook meestal stoffige indruk. Het lijkt er dan ook op dat er niet word schoon gemaakt, en je zult dus altijd stof vinden op de mixers. Lijkt me niet fijn, zeker niet voor modellen die worden geshowd...

Verder is de service naar mijn mening prima, en zijn ze altijd bereid om te helpen als je in de winkel staat.

Maar om weer even ontopic te gaan...
        Ik denk dat we allemaal wel over 1 ding het zelfde denken: zou er iemand zijn die interessen heeft in de JRX serie van JBL, laat hem dan bekeren en wijken naar de Tapco serie...
        Stof was de laatste keer dat ik er was niet echt een issue, er werd me verzekerd dat er alleen nieuwe onuitgepakte apparatuur verkocht werd, en dat er anders een flinke reductie op de prijs was (klopt ook overigens).
        Natuurlijk is het niet wenselijk dat je nieuw aangeschafte mixer niet onder het stof naar je toekomt, uiteraard is dat met bijvoorbeeld een Par 64 minder een probleem, je kan natuurlijk altijd zelf kiezen voor een nieuw of een demo apparaat.
        Verder leek het me inderdaad een vrij rommelig geheel, kan heel erg goed dat het met een verhuizing te maken heeft.
        Overigens is het natuurlijk zo dat ik de JRX alleen maar als voorbeeld gaf, ook op andere series is Tapco best goed, zeker voor de prijs.
        Maar, nogmaals benadrukt, het is en blijft een budget lijn.
        Chris

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Originally posted by Mach Facilities
          Stof was de laatste keer dat ik er was niet echt een issue, er werd me verzekerd dat er alleen nieuwe onuitgepakte apparatuur verkocht werd, en dat er anders een flinke reductie op de prijs was (klopt ook overigens).
          Natuurlijk is het niet wenselijk dat je nieuw aangeschafte mixer niet onder het stof naar je toekomt, uiteraard is dat met bijvoorbeeld een Par 64 minder een probleem, je kan natuurlijk altijd zelf kiezen voor een nieuw of een demo apparaat.
          Verder leek het me inderdaad een vrij rommelig geheel, kan heel erg goed dat het met een verhuizing te maken heeft.
          Overigens is het natuurlijk zo dat ik de JRX alleen maar als voorbeeld gaf, ook op andere series is Tapco best goed, zeker voor de prijs.
          Maar, nogmaals benadrukt, het is en blijft een budget lijn.
          Chris
          Met stof op de mixer, bedoel ik dus de mixer die daar al liggen als DEMO... dus die daar altijd liggen

Verder is musicstore prima!...

Tapco..... prima budget lijn
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• rlottmann
            • Oct 2009
            • 28

Originally posted by sis
            Zeg eens hoeveel kanalen je echt gaat gebruiken in de praktijk + moet er een galm apparaat aanwezig zijn of ga je een externe gebruiken ?
            sis
            (Betreft de Tapco 220 FX mixer)

Zowel live als tijdens demo opnames zal ik waarschijnlijk niet meer als 4 tot 6 kanalen gebruiken.
            De effects zouden tijdens live werken handig zijn gezien ik dan geen externe hardware hoef te gebruiken. Lekker compact.

Robert
            Work Hard, Play Harder...
            www.robertlottmann.com

Comment

Working...