Welke multikabel?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dexter
    • Jul 2005
    • 433

Ik heb hier zelf een multi liggen (tevens te koop) van Cordail
    Jaren gebruikt voor bandjes en musicals.
    Zit een stage block op van Audio Teknic omdat ik deze toen nog
    liggen had.
    Audio Teknic is totaal niets mis mee alles Switchcraft uitgevoerd dus kwaliteit zoals Neutrik.

De kabel die er toen bij zat is ook dikke prima alleen door een *&^%$#
    met een electrische pallet kar kapot gereden, had bij de vorige
    eigenaar toen al enige jaren dienst gedaan en tot moment van stuk rijden geen problemen mee gehad.

Comment

• metalteacher
      • Dec 2007
      • 467

bedankt voor alle hulp. ik ben nog aan t zoeken naar Cae. maar ik heb inmiddels een Proel kabel gevonden EBN 1604 voor 170,- in duitsland. dat leek me toch ook wel een goede kabel. in nederland kost die op zijn goedkoopst 266,-

bedankt voor alle aanbiedingen, maar ik denk dat ik liever voor een nieuwe kabel ga. of ik daar slim aan doe weet ik ook niet, maar een oude lijkt me ook zo'n gok
      Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Originally posted by metalteacher
        Maar een oude lijkt me ook zo'n gok
        Als je een 2e hands bij een verhuurbedrijf koopt zit dat meestal wel goed, want ze willen zelf ook het beste leveren aan hun klanten, dus dat is meestal wel goed onderhouden en goede kwaliteit. Daarvoor moet je dus ook niet op MP zijn...

Verder krijg je er soms ook nog een half jaartje of zoiets aan garantie op.
        En als je wilt proberen, dan kan je hem eerst eens huren!

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...