Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar een simpele delay om het audio 'lip-sync' te maken bij projecties of andere weergave's. Ik bedoel dus niet een TC elec. D-two oid. Met dit soort delays zou het wel mogelijk zijn, maar is erg ingewikkeld. Ik heb er 1 gevonden van kramer, maar deze heeft geen XLR in en uitgangen en is niet 19". (wat beide wel wenselijk is)
Qua bediening is dit wel een mooi voorbeeld van wat ik zoek.
Het liefst de waarde in te kunnen voeren in msec en meters.
Ik heb nog wel gekeken naar de TC elec. D22. Erg mooi apparaat maar net even te duur voor wat ik zoek.
Weet 1 van jullie nog een mooi voorbeeld?
Dank alvast voor het meedenken.
Ik ben op zoek naar een simpele delay om het audio 'lip-sync' te maken bij projecties of andere weergave's. Ik bedoel dus niet een TC elec. D-two oid. Met dit soort delays zou het wel mogelijk zijn, maar is erg ingewikkeld. Ik heb er 1 gevonden van kramer, maar deze heeft geen XLR in en uitgangen en is niet 19". (wat beide wel wenselijk is)
Qua bediening is dit wel een mooi voorbeeld van wat ik zoek.
Het liefst de waarde in te kunnen voeren in msec en meters.
Ik heb nog wel gekeken naar de TC elec. D22. Erg mooi apparaat maar net even te duur voor wat ik zoek.
Weet 1 van jullie nog een mooi voorbeeld?
Dank alvast voor het meedenken.

Zowel bij de oude als de nieuwe. Is helaas geen optie. Als we een filmvertoning doen voor 500 a 600 mensen hoor je die ruis echt. Vooral de mensen dicht bij het doek en aan de zijkanten onder de surround speakers.
Comment