Alab versterkers, kent iemand die?
Collapse
X
-
Labels: None
-
Ja, ik ken snellere websites.
Maar niet alleen Lab Gruppen, ook QSC wordt gekloond.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
... t*r*ng
, die cloners hebben echt nergens respect voor, geen greintje fantasie of eigen inbreng, enkel het 1:1 lookalike copieren is wat telt ...
Kan me uit het verleden herinneren dat originele fabrikanten die gasten met succes hadden aangeklaagd ... ben benieuwd hoever ALAB het gaat redden. Ben overigens ook benieuwd naar de prijs en prestaties, ik hou me aanbevolen voor 'n testje mocht iemand er 1 kunnen bemachtigen. Heb onlangs 'n LAB FP10000Q op de testbank gehad dus kan 1:1 vergelijken.
Groetos !Meer is minder, minder is meerComment
-
Beter goed gejat.....
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de prijs, de FP10.000Q is voor wat hij biedt gewoon heel scherp geprijsd en wil ALAB verkopen dan zal de prijs er een behoorlijk stuk onder moeten zitten.
Ik zou mijn vingers er in elk geval niet aan branden, doe mij maar gewoon een originele LAB.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
... als je in het pro-circuit zit wel; dit soort spul is natuurlijk vooral voor mensen in het "wannabee"-circuit.
Enfin, ik ga niets over de kwaliteit zeggen, eerst maar 'ns zo'n ding op de testbank
Groeten !Meer is minder, minder is meerComment
-
-
Hmmm, Freek ... ik zie hier toch wel 'n taak voor jou weggelegd. Jij zit tenslotte toch het dichtst bij het ("echte") vuur ;-) ?
Ik denk dat 't pas interessant wordt als 'n Europees distributeur er zich aan wil wagen.Meer is minder, minder is meerComment
-
Kan me niet voorstellen dat het 'echte vuur' hier warm of koud van wordt...
En ik kan me ook niet voorstellen dat een distributeur zich hieraan gaat wagen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ik geloof wel dat hier een redelijke markt van "uitprobeerders" is in een bepaald segment (ik denk even aan die Synq ampjes) die veel voor weinig willen.
Enige jaren geleden werd je op Frankfurt doodgegooid met naar-importeurs-zoekende-gelebroeders. Vraag is of Alab met deze clone Europa überhaupt binnenkomt op gronde van wetgeving, patenten, CE-normering, etc.
We zullen zien ...Meer is minder, minder is meerComment
-
in de tussentijd ben ik creatief bezig geweest, wat contacten te India en China gecontacteerd en heb iets laten komen uit het Verre Oosten wat een beetje lijkt op de Alab amps. (overigens zijn de Alab amps uit Thailand niet goedkoop, 2000 tot 3000USD is geen uitzondering en dat is te duur !)
Verbazingwekkend om te zien.
specs 4x2500W @ 2ohm,2HE, 13K
-tijdens Bust Test levert het apparaat zelfs nog meer juice.
-kortsluitingstest is allemaal geen probleem.Comment

Comment