RCF 4pro <-> JBL srx

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Allo,

Heb dit topic net even doorgelezen, en het eerste wat ik mij afvroeg bij de 'openingspost': hoe kom je bij die twee?
    En waar gaat het nou precies over? Twee BR toppen... ART15" <> 4PRO 3003
    Terwijl anderen al beginnen over hoorngeladen 4PRO's en ART322's... Of gaat het hier echt over een vergelijking tussen twee complete series en is het de bedoeling dat je een complete set gaat aanschaffen?

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• stanger
      • Jun 2009
      • 32

Hoi,

Tja, hoe kom ik bij die twee, het zijn volgens mij 2 goede merken die kwa prijs nog te doen zijn. Tja, complete sets zijn het beste denk ik, die zullen wel het beste op mekaar afgestemd zijn denk ik.

En dan wou ik idd eens gaan kijken naar de srx reeks van JBL of de 4pro reeks van RCF.

greetz

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Hier ben ik nog eens .
        Lang geleden hé mannen
        P.A. vanavond : martin W8 enz...
        Vraag mij niet welke er stonden want ik weet het echt niet , geen tijd om naar te kijken .
        Wat ik wel weet en dit is al meermaals aanbod gekomen dat al deze systemen echt goed werken ...
        Een ding is algemeen duidelijk , de MAN achter de knoppen bepaald uiteindelijk de klank.
        SRX of 4PRo allemaal goed tot zeer goed .
        Bij deze moet de SRX inbinden kwa mid-high ( vooral EQ tussen 3 en 6 Khz afzwakken tot -3-6-8 Db , afhankelijk van de zaal ( locatie )
        RCF heeft hier minder last mee en gaat goed , minder EQ enz...
        Enfin, uit mijn ervaring als muzikant , gaan beiden goed tot zeer goed .
        Ik verkies RCF boven JBL , is rustiger in het mid-high gebied en dat is leuk voor de techniekers .
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• stanger
          • Jun 2009
          • 32

Weet er iemand welke woofers er eigenlijk in die subs steken van RCF?
          Is dat de RCF 18N401?

greetz

Comment

Working...