Tdif interface tbv Spirit live 324

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arthurburg
    • Jun 2009
    • 3

Tdif interface tbv Spirit live 324

Hallo,

ik ben in het bezit van een spirit (soundcraft live 324 digitale tafel).
    Deze tafel heeft de mogelijkheid 16 extra inputs te creeeren dmv de spirit mic/line interface (8ch).

Aangezien deze pparaten niet meer in de handel zijn en weinig aangeboden worden vroeg ik me af of iemand me kan adviseren wat een goedkope oplossing is om 8 of 16 extra inputs te genereren dmv een tdif interface.

Heeft behringer bijvoorbeeld een geschikte interface?

Als iemand toevallig nog een spirit mic/line interface heb liggen en deze wil verkopen dan hoor ik het ook graag.

Bedankt voor antwoord, groet,

Arthur
  • nightline
    • Oct 2002
    • 1001

RME heeft ADI-8 ( RME: ADI-8 QS ) converters welke analoog omzetten naar ADAT en Tdif, ik heb er 2 ingebruik aan m'n DM3200 en ben er erg tevreden over.
    Ik had de mazzel er 2 gebruikt van een school over te kunnen nemen, nieuw kosten ze zo'n 1600,- euro....

Verder is er erg weinig te vinden op Tdiff gebied

Mvg

Jack
    Powered by AudioMadness....

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

Originally posted by arthurburg
      Hallo,

ik ben in het bezit van een spirit (soundcraft live 324 digitale tafel).
      Deze tafel heeft de mogelijkheid 16 extra inputs te creeeren dmv de spirit mic/line interface (8ch).

Aangezien deze pparaten niet meer in de handel zijn en weinig aangeboden worden vroeg ik me af of iemand me kan adviseren wat een goedkope oplossing is om 8 of 16 extra inputs te genereren dmv een tdif interface.

Heeft behringer bijvoorbeeld een geschikte interface?

Als iemand toevallig nog een spirit mic/line interface heb liggen en deze wil verkopen dan hoor ik het ook graag.

Bedankt voor antwoord, groet,

Arthur
      Als je googeld op tdif convertor kom je op diverse sites (ebay, marktplaats...) convertors tegen van tdif naar adat. Op adat is er van alles te krijgen aan preamps (focusrite, presonus...).
      Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• soundrent
        • Nov 2009
        • 2

Interface

Originally posted by cobi
        Als je googeld op tdif convertor kom je op diverse sites (ebay, marktplaats...) convertors tegen van tdif naar adat. Op adat is er van alles te krijgen aan preamps (focusrite, presonus...).
        Arthur,

Ik heb er nog 2 staan.

Marco,

Sound Rent Castricum

Comment

• soundrent
          • Nov 2009
          • 2

Spirit 324/328 mic/line interface

Beste Arthur,

Ik heb nog 2 van deze interfaces in de verkoop.

groet,

Marco

Sound Rent
          Castricum

www.soundrent.nl

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by soundrent
            Kan mij voorstellen dat je de TS kan helpen aan een interface. Vervolgens zet je hier een link naar je eigen website met o.a. een webshop(je) zie ik. Lijkt mij een beetje ongepast om dit te plaatsen op een forum van een webshop.

Comment

Working...