Cursus systeem engineer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djberjo
    • Aug 2008
    • 130

Cursus systeem engineer

Mij lijkt het erg interessant en handig om te weten hoe ik een line array/ gestackte PA goed doe ik regelen. (ik heb het niet over EQen)

Mijn vraag dus zijn er goede boeken/ websites of cursussen hiervoor?
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Originally posted by djberjo
    Mij lijkt het erg interessant en handig om te weten hoe ik een line array/ gestackte PA goed doe ik regelen. (ik heb het niet over EQen)

Mijn vraag dus zijn er goede boeken/ websites of cursussen hiervoor?
    Dit soort apparatuur is doorgaans in handen van bedrijven met personeel die daar (via de importeur) 'n training voor hebben gehad. Elke merk /type heeft wel zo z'n weetjes en eigenaardigheden die 'n verhuurder (of doorgewinterde freelancer) wel weet.

In de (rigging) handleidingen van desbetreffend merk / type kom je al 'n eind, maar wat is je doel hiermee ? Freelance roadie ?

Groeten !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• djberjo
      • Aug 2008
      • 130

Dan zal ik vandaag eens gaan polsen bij mij baas of EAW ook van dat soort cursussen geeft over zijn 730 en 760 linearray's.

Ik doel hiermee dat ik zelf een line array goed kan afstellen op festivals van paar 1000 man ect. Omdat goed te doen heb je veel ervaring nodig dat weet ik maar om de theorie te weten is wel erg handig voordat je ergens aan begint.

Maar misschien zijn er boeken over hoe je bijvoorbeeld je subjes moet plaatsen om dat effect te krijgen ect. handigheidjes die bij veel merken overeenkomen.

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

Ik weet niet of er bij audio matijssen weer een cursus gepland staat met magu maar die is ten zeerste aan te raden .
        Het boek van Bob mCarthy is ook erg goed . Verder is het zaaks om zo veel mogelijk ervaring op te doen .

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Originally posted by Timo Beckman
          Ik weet niet of er bij audio matijssen weer een cursus gepland staat met magu maar die is ten zeerste aan te raden .
          Het boek van Bob mCarthy is ook erg goed . Verder is het zaaks om zo veel mogelijk ervaring op te doen .
          Meyer Sound : Courses

de 2e in het engels, volgende week in duitsland..

Comment

• Timo Beckman
            • Jul 2006
            • 1298

Hotel aanrader Schloss Montabauer niet al te duur en prima toefen

Comment

Working...