Crest CPX- / Peavey PV 2600

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vinnie
    • Nov 2001
    • 15

Ik denk niet dat Crest een slechte versterker op de markt zou brengen.
    De marge voor hen zal niet al te groot zijn, maar hun goede naam / reputatie die ze hebben opgebouwd met de pro en CA series zullen ze hiervoor niet op het spel zetten.

Ik heb toevallig 2 x cpx 2600 en 2 x cpx 1500 en ze bevallen uitstekend. Ze knallen (letterlijk) de achterplaat uit mijn speakers die 700 Watt RMS aankunnen. (niet dat de staat van die speakers nog helemaal o.k. was maar dat is bijzaak hihi.) Volgens mij zijn ze echt gewoon 900 Watt @ 4 Ohm.

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Ik hou mijn mond niet..........Ik heb meer Peavey's in mijn hand gehad dan jij kan dromen...en met de Crest heb ik ook ervaring...de dure en lowbuget...En ik ga niet weer alles naar voren brengen waar ik ervaring mee heb....

Olaf, Duffhuës Edit Company.
      Oss.

details....push it..
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Massive
        • Sep 2001
        • 41

Hmm, weet er iemand een site met info over d epeavey versterkers ( en evt prijzen) f**db**k verkoopt ze dus wel, maar heeft ze niet op de website staan. Ik kan t ook niet echt op de sit evan peavey vinden. zal wel aan mij liggen......

greetingz

Comment

• JP
          • Nov 2001
          • 7

Kijk eens op www.peavey-eu.com/english.html, vandaar uit kun je ook naar amerikaanse site. Staan veel specs op.

Grtz.

JP

't zal wel goed komen.
          \'t zal wel goed komen.

Comment

• Ward
            • Aug 2000
            • 352

"PV serie is meer de top of the bill van Peavey..."

PV2000 misschien maar de PV2600/1500/900 vallen toch duidelijk buiten de 'oude' PV series van Peavey; en zijn volledig identiek aan de CPX'en van Crest.
            Schroef ze open en vergelijk onderdeel voor onderdeel..

Maar laten we geen ruzie maken.

Groet,
            Ward

Intervisual Laser Productions

-=(no link? see profile)=-
            Groet,
            Ward

Comment

• Reemski
              • Dec 2001
              • 690

Ik werk zelf ook met Peavey, maar dan de CS en de GPS series.
              Crest is inderdaad overgenomen door Peavey. Deze hebben vervolgens hun kwaliteiten gebundeld en de GPS serie gelanceerd. En vervolgens is ook de peavey PV2600/1500/900 serie gelanceerd.

PV is zeker niet de TOP-serie van Peavey.
              PV staat dan ook voor "Peavey Value". Goede versterkers voor een mooi prijsje.

Op dit moment is de peaveysite even down, maar is ik mij het goed herinner leken de PV2600/1500/900 amps erg op de GPS2600/1500/900's (uiterlijk).
              Mijn GPS2600 bevalt mij in ieder geval heel erg goed.

Verder heb ik geen ervaring met de amps die je zoekt, dus hier hou ik het bij. Succes.

Remy Flier

Comment

Working...