versterkers voor vrx900series

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_S_A_M_x
    • Feb 2009
    • 17

versterkers voor vrx900series

Hallo allemaal,

Zit laatste tijd wat te surfen op het net om versterkers te zoeken voor 8x vrx932 en 6x vrx918s waarbij ik het liefst per kanaal 2 boxen wil aansluiten.

Wie weet wat aanraders zijn voor deze boxen let wel dat de prijs niet uit de hand loopt als je weet wat ik bedoel.
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

Crown I techs zijn hiervoor de meest voor de hand liggende keuze.

2 speakers per kanaal is daarbij zeker geen probleem.

Wellicht dat de iets voordeligere Crown XTi ook een optie is.
    Moet je wel even kijken of het vermogen een beetje bijpassend is.

Comment

• Kingafric
      • Sep 2003
      • 33

Beste,

Met een Itech amp ga je het beste rendement halen uit je VRX set.

Het verbruik zal ook minder liggen dan wanneer je voor andere amps gaat.

En als je stukken speelt op je VRX over een Itech ga je sneller geholpen worde in garantie da wanneer je speelt over een XTI.

Ik ben destijds met mijn VRX ook begonnen met XTi omdat deze goedkoper waren; Dit zijn opzicht uitstekende amps. Maar toch speelde ik mijn membranen van mijn VRX stuk; En als er één verbrand volgt de rest ook. Want deze staan paralel.

Sinds ik ben overgeschakkeld naar I tech heb ik dit nietmeer gehad. Ik speel nu al ruim twee jaar zonder stukken op mijn VRX.

En Itech is uitgebreider kwestie garantie gevallen.

Comment

• DJ_S_A_M_x
        • Feb 2009
        • 17

Originally posted by Kingafric
        Beste,

Met een Itech amp ga je het beste rendement halen uit je VRX set.

Het verbruik zal ook minder liggen dan wanneer je voor andere amps gaat.

En als je stukken speelt op je VRX over een Itech ga je sneller geholpen worde in garantie da wanneer je speelt over een XTI.

Ik ben destijds met mijn VRX ook begonnen met XTi omdat deze goedkoper waren; Dit zijn opzicht uitstekende amps. Maar toch speelde ik mijn membranen van mijn VRX stuk; En als er één verbrand volgt de rest ook. Want deze staan paralel.

Sinds ik ben overgeschakkeld naar I tech heb ik dit nietmeer gehad. Ik speel nu al ruim twee jaar zonder stukken op mijn VRX.

En Itech is uitgebreider kwestie garantie gevallen.
        ja hebt wel 100% gelijk maar het zijn ook niet van de goedkoopste versterkers, als jer er al drie tot 4 nodig hebt lig je al tussen de 15000€ en de 20000€ voor de versterkers alleen.

Comment

• MarkRombouts
          • Jan 2005
          • 1391

Volgens mij draait de I-tech ook gewoon netjes op 2 Ohm en dus zou je in principe voor de toppen met 1 versterker af kunnen. Eventueel kun je later uitbreiden met een extra versterker voor de toppen.

Wellicht dus dat het met de kosten van de amps best wel mee valt.

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Is Lab Gruppen fp 10000Q niets voor u?
            4x 2.1kw per kanaal bij 4ohms
            Onze bigband heeft er overlaatst 3 gekocht voor 2500€ stuk tweedehands.

Ik zie ook wel veel Crown Itech staan bij de VRX serie
            Last edited by frederic; 05-05-09, 18:39.

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2139

De itech reeks van crown wordt gewoon aangeraden door de importeur tesamen met de juiste software en processorinstellingen.

Andere versterkers kan je zeker ook gebruiken, maar dan is het een kwestie van de juiste processorinstellingen te vinden voor die versterker met een bepaalde processor... . Waarschijnlijk wringt daar een beetje de schoen en ga je stukken krijgen.

Dat is gewoon met elk systeem zo.

De mogelijkheid bij de itech ampjes om ze in een netwerk op te nemen en zo ook van op afstand te volgen/besturen is wel heel leuk.

Een itech is heel duur, maar je krijgt er wat voor terug... .

Je koopt een mooie vrx set, bespaar dan niet op de versterking.... .
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• zjeten
                • Mar 2003
                • 331

hallo,
                Voor de mensen die vroeger met xti werkte en nu met itech van crown.
                Kun je veel meer volume uit de kastjes halen of is het gewoon de kwaliteit van de versterkers en de functies die beter zijn.
                Ik heb nu xti4000 en zou naar labgruppen fp10000 of itech willen overschakelen om alles veel rustiger te kunnen laten spelen en meer personen aan te kunnen.

Ik heb 2 tops en 2 bas per kant van de grote vrx reeks
                Groeten
                jeffrey

Comment

Working...