Wireless in buitenland

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sd_2
    • Dec 2005
    • 134

Wireless in buitenland

De band waar ik geluid voor doe gaat een tourtje doen in het buitenland (Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland). Het wireless van de band bestaat uit een Beta87 van de SLX serie en een beltpack van de U4D serie. Is het mogelijk dat ik in het buitenland problemen krijg door de frequenties die daar vrijgegeven zijn voor het zenden..?? Niet dat ik dalijk de plaatselijke radiozender of verkeerstoren binnenkrijg op de ontvangers? Wie weet er wat meer over zendtechniek in het buitenland?
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

ben in de loop der jaren genoeg bandjes en anderen tegengekomen met draadloze systemen die vanuit het buitenland naar Nederland kwamen en anders om, niemand die erom vraagt of het kan, gewoon doen.. zou ik zeggen
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

Het gaat er niet echt om of jij een probleem krijgt met een radio/tv zender .Wat veel belangrijker is is dat jij geen problemen bij hun veroorzaakt ivm boetes end. Als je een zender lokaal binnen krijgt (groote kans dat dit gebeurt) switchen naar een andere freq.
      Stuur mij anders even een e-mail en ik mail je een link waar iets over buitenlandse freq. in staat .
      Mvg Timo

Comment

Working...