Beginners vraag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jan.vandeaast
    • Mar 2009
    • 2

Beginners vraag

Hallo,
    Ik ben nog een nieuweling hier dus pak me niet te hard aan
    Een stel vrienden en ik houden zoals velen van jullie hier denk ik wel van een lkkr feestje
    en we zijn op zoek naar een leuke setup tijdens etentjes en gewoon tijdens t zuipen :P

Nu is de verlichting wel aanwezig maar het audio gedeelte valt zwaar tegen.
    Nu zijn we opzoek naar een systeem wat we op mijn PC kunnen aansluiten, ik zat zelf te denken aan gewoon een versterker + 2 boxen...
    Ik heb een beetje rond zitte kijken maar wat eigenlijk belangerijk voor mij is of het gewoon mogelijk is om het standaard audio
    signaal dat uit de pc komt naar een versterker (zoals bijvoorbeeld een DAP P-900) te versturen.

Kritiek en advies is welkom

Groeten Jan
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Allereerst welkom op het forum. Deze vraagt hoort eigenlijk in het Newb gedeelte. Denk dat onze MOD hem ook vrij snel verplaatst. Maar denk dat we toch wel wat meer informatie nodig hebben om je goed advies te kunnen geven.
    Zoals:
    Hoeveel vrienden heb je? M.a.w., hoeveel man?
    Wat is het budget?
    Heb je al gezocht met de zoekfunctie?

Als antwoord op je vraag of je een pc op een versterker kunt aansluiten kan ik alleen maar zeggen dat het theoretisch mogelijk is. Maar aangezien zo nu en dan er nog wel eens verschillende volume's in liedjes zitten is het niet aan te raden.

Groeten Jasper

PS. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je profiel in te vullen?
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• Fridge
      • Mar 2002
      • 153

Originally posted by jan.vandeaast
      Hallo,
      Ik heb een beetje rond zitte kijken maar wat eigenlijk belangerijk voor mij is of het gewoon mogelijk is om het standaard audio
      signaal dat uit de pc komt naar een versterker (zoals bijvoorbeeld een DAP P-900) te versturen.
      Dit zal in theorie geen probleem zijn. Aangezien je PC een ongebalanceerd signaal uitstuurt doe je er wel het beste aan je kabellengtes kort te maken. Benodigd hiervoor is een verloopsnoertje van minijack (PC) naar 2x mono Jack (P-900).
      Netter is natuurlijk om tussen PC en versterker een simpel mengpaneeltje te plaatsen...

Comment

• jan.vandeaast
        • Mar 2009
        • 2

Originally posted by Fridge
        Dit zal in theorie geen probleem zijn. Aangezien je PC een ongebalanceerd signaal uitstuurt doe je er wel het beste aan je kabellengtes kort te maken. Benodigd hiervoor is een verloopsnoertje van minijack (PC) naar 2x mono Jack (P-900).
        Netter is natuurlijk om tussen PC en versterker een simpel mengpaneeltje te plaatsen...
        Dat dacht ik dus owk idd...

Thnx voor de reacties nu weet ik iig dat het owk echt kan, nu het verdere onderzoek

Comment

Working...