Effecten op monitors en op de front

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laptop
    • Jan 2009
    • 187

hoi,

even een vraagje, is die tafel van jou zelf of door de organisator geregeld?

is de tafel door de organisatie geregeld, geef je het bij hun aan dat er kanalen te weinig zijn. dit betekent voor hun dat zij of een grotere tafel moeten regelen of een extra tafel waar je enkele kanalen kan voor mixen.(dit werkt minder makkelijk)

is de tafel van jou zelf, huur dan een grotere en bereken de prijs door.

dit is dan de makkelijkste oplossing, aangezien je wel weet hoe je er mee overweg moet en hoe je alles hoort inteprikken.

en succes er verder mee, we horen graag hoe het gegaan is.

mvg.

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

Originally posted by Whitefarmer
      zou je de volledige vraag willen typen?

geen mix-b heeft niets te maken met alle 24 kanalen vol!

mix-b is een UITgang, kanalen zijn INgangen
      ... en intussen was ik WEER te langzaam....
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Originally posted by laptop
        hoi,

even een vraagje, is die tafel van jou zelf of door de organisator geregeld?

is de tafel door de organisatie geregeld, geef je het bij hun aan dat er kanalen te weinig zijn. dit betekent voor hun dat zij of een grotere tafel moeten regelen of een extra tafel waar je enkele kanalen kan voor mixen.(dit werkt minder makkelijk)

is de tafel van jou zelf, huur dan een grotere en bereken de prijs door.

dit is dan de makkelijkste oplossing, aangezien je wel weet hoe je er mee overweg moet en hoe je alles hoort inteprikken.

en succes er verder mee, we horen graag hoe het gegaan is.

mvg.
        even goed lezen, is een HUISWERK opdracht!!
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Sano
          • Feb 2009
          • 19

Mix-b op deze tafel is er voor opnames, door flip en source en toestanden kan je 24extra kanalen maken. ( hebben ze me geleerd )
          Volledige vraag ga ik niet doen, zal gewoon de vraag doen met de effecten en monitors...
          Je moet 2verschillende monitors op scène aansture, F.O.H. en 3effecten waarvan 1naar de monitors.
          Alvast bedankt
          Grtz

Originally posted by Whitefarmer
          zou je de volledige vraag willen typen?

geen mix-b heeft niets te maken met alle 24 kanalen vol!

mix-b is een UITgang, kanalen zijn INgangen
          Veni, vidi, velcro | Ik kwam, ik zag en ik bleef plakken

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Behringer geeft zelf de effecten terug op 23/24, voo een FOH + 2 monitoren + 2 eff opstelling.

Lijkt me dus weer een running gag

Comment

• Sano
              • Feb 2009
              • 19

Dit had ik al gelezen, maar het probleem was dat alle kanalen vol zaten ==> 23en24 ook.
              Originally posted by MacGyverSounds
              Behringer geeft zelf de effecten terug op 23/24, voo een FOH + 2 monitoren + 2 eff opstelling.

Comment

• keenoncoolstuff
                • May 2003
                • 695

De topicstarter gaf al aan dat hij -volgens de opdracht- voor het afnemen van de complete band 24 kanalen nodig had. En dus zouden ook kanaal 23 en 24 niet beschikbaar zijn. Ik ben stiekem wel benieuwd naar de oplossing. Maar die zal Sano vast wel hier posten, als 'ie hem heeft...

Greetz, Rob.
                All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Sano
                  • Feb 2009
                  • 19

Als alles nagekeken en getest is zal ik wel posten...
                  Nu doe ik post ik nog niets omdat er blijkbaar vernuftige gastjes zijn die me in het oog houden & me bij het minste foutje ( typ fout of niet ) me erop wijzen... -.-'
                  Grtz
                  Originally posted by keenoncoolstuff
                  De topicstarter gaf al aan dat hij -volgens de opdracht- voor het afnemen van de complete band 24 kanalen nodig had. En dus zouden ook kanaal 23 en 24 niet beschikbaar zijn. Ik ben stiekem wel benieuwd naar de oplossing. Maar die zal Sano vast wel hier posten, als 'ie hem heeft...

Greetz, Rob.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

[CENTER]"Je moet een vrouw nooit tegenspreken. Je moet alleen maar wachten tot ze dat zelf doet."[/CENTER]
                    geldt ook voor behringer...

Comment

Working...