dynacord soundprojects EV PA systemen, wat is goed?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4900871
    • Jan 2009
    • 14

dynacord soundprojects EV PA systemen, wat is goed?

Bij het orienteren op PA-systemen kom ik veel verschillende merken tegen.
    Zoveel dat je door de bomen het bos niet meer ziet....

Ik zoek PA boxen voor een countryband die geschikt zijn voor repetitiehok (moet dus ook zacht kunnen, zonder dat geluid vervormd) en geschikt zijn voor een optreden in een kroeg 200-300 man.
    Geluid vind ik erg belangrijk, moet perfect klinken. Het geluid dat eruit komt vind ik belangrijker dan "hoe hard ie kan"...

Over dynacord heb ik goede verhalen gehoord, maar ook over soundprojects en EV. Welke merk/type is het beste als we het puur hebben over geluidskwaliteit.
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

Tja, dat is hetzelfde als je bij de bakker vraagt welk bruin brood het lekkerst is. Je noemt wat goede merken op, ik kan er nog wel een aantal aan toevoegen. Het is vooral een kwestie van smaak.

Wil je actief of passief? Topjes-paaltje-subje of stapelen? Kun je de handel wel fatsoenlijk in je repetitieruimte kwijt? Ik denk dat je eerst moet kijken wat je wilt en dan moet gaan zoeken naar een merk.
    Dan is er ook nog het budget wat je wilt besteden.
    Heerlijk die stilte

Comment

• salsa
      • Jan 2007
      • 1315

Ik wordt een beetje moe van je posten....

Ga nu eerst even heel veel lezen en draai eens mee met andere Band en doe vooral veel ervaring op als technicus.

Een eerlijk antwoord dan op je vraag;

Nee, geen van de genoemde systemen zijn van huis uit slecht, dat kan een technicus zelf wel omzeep helpen en ik kan je vertellen.. Da's heel makkelijk!

Dave.
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Stefan1
        • Jan 2009
        • 8

Ik heb ooit wel eens met soundprojects gewerkt bij een musical. Goed geluid bij hard en zacht. Alleen de prijs van deze luidsprekers zijn niet grappig

MVG Stefan

Comment

Working...