Spirit King 416 is een Midas Venice copie?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TonBeljon
    • Apr 2006
    • 104

Spirit King 416 is een Midas Venice copie? Heeft iemand deze tafel buiten het internet al in het echt gezien? Een Spirit? Op de site van Soundcraft vind ik ook al niets.
    Wie kan hier meer over vertellen? Ik heb alleen dit gevonden: Power Audio - Spirit King-416 Mixer
  • Gitarist 62
    • May 2006
    • 278

Ton

heeft idd wel de Venice look en a eb b master out.
    Ik vond 'm ook bij RSL in Breda op de site:

16 way outputs with 4 way
    stereo. +48V phantom power
    supply, independent switch
    control. High-pass filter selector
    switch.
    * Preamplifier with high
    stability and low noise provide
    the operator with suitable level
    € 1.162,00 (ex) en er is ook een groter broertje 424voor €1615 en op de site die jij aangeeft ook nog een 32 ch. Prijzen in Euro vallen mee tot de $ prijzen..
    ~Clearsound~

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

lijkt er erg sterk op, op de aux-meuk die normaal gesproken boven sub1-2 zit na.

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Een hele slechte copy...

Op de site van Soundcraft vind ik ook al niets.
        Soundcraft is sinds een jaar of 3 verstandig geworden...

Ik heb vorig jaar al eens met zon mixer mogen spelen...Het is en blijft Spirit..Niet bijzonder goed goed dus...
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• peterwagner
          • Oct 2008
          • 317

Ik heb gehoord dat Spirit King een bedrijf is dat opgestart is door oud-Midas werknemers. Ik heb er zelf nog nooit mee gewerkt, maar ik heb wel wat goede reacties gehoord. Maar het heeft dus niks met Soundcraft te maken.

Comment

• Cake Music NL
            • Sep 2008
            • 60

Op de PLASA en de MESSE stonden deze Oosterse vrienden met deze mixer, maar ook met Allen & Heath, Yamaha, Crest en zelfs Behringer imitaties.

In de vitrine van de Oosterse collega er naast stonden Shure, AKG en Sennheiser microfoon imitaties.

Het meest humoristische was het bordje in die vitrine op de PLASA "Do not take photo, Do not copy" HUMOR !

Comment

• Outline
              • Feb 2006
              • 1434

Jongens, even opletten in het vervolg: Deze mixer lag in 2007 al in Frankfurt. Als ik me niet vergis in dezelfde hal waar Duran ook stond. Van vooraf gezien: rechts, voorbij Duran, bijna helemaal achteraan, weer rechts van onze beste vrienden van Penn-Elcom.

In dezelfde lijn waar die dunne K-Array kasten ook stonden.

Dus...

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Originally posted by peterwagner
                Ik heb gehoord dat Spirit King een bedrijf is dat opgestart is door oud-Midas werknemers. Ik heb er zelf nog nooit mee gewerkt, maar ik heb wel wat goede reacties gehoord. Maar het heeft dus niks met Soundcraft te maken.
                het heeft dus blijkbaar alles met behringer en dap enzo te maken.

En het lijkt me sterk dat oud-midas-werknemers hun naam aan zo'n flutding geven.
                Laat me raden: vanaf 199 euro, zeker?

Comment

• peterwagner
                  • Oct 2008
                  • 317

Originally posted by MacGyverSounds
                  het heeft dus blijkbaar alles met behringer en dap enzo te maken.

En het lijkt me sterk dat oud-midas-werknemers hun naam aan zo'n flutding geven.
                  Laat me raden: vanaf 199 euro, zeker?
                  Dit is wat ik gehoord heb he? Ik vorm nog geen mening voordat ik'm gehoord/gebruikt heb.

Comment

Working...