Controller BOSE 402

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ben SE
    • Jan 2004
    • 17

Controller BOSE 402

Ik ben op zoek naar een controller voor BOSE 402 speakers (oud model) in 19" formaat. Welke kan ik gebruiken? Nu gebruik ik het standaard losse kastje, maar dit vind ik niet zo handig.
    Kan ik hiervoor ook elk denkbare Crossover gebruiker of heeft een BOSE controller wat extra's en wat dan wel. Bedankt alvast voor jullie reaktie's
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

Koop een 1he 19" blindplaat, boor de aan/uit en level knop door schoef hem er achter en laat hem in je amp rack zitten, heel simpel op te lossen dus!
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Gitarist 62
      • May 2006
      • 278

en: nee je kan niet zomaar een andere cross over gebruiken; Bose stopt in die controller een actieve eq.Niet voor niks; er zit allerlei compensatie in voor wat de 402 doet maar niet zou moeten doen zeg maar.
      ~Clearsound~

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Originally posted by Gitarist 62
        en: nee je kan niet zomaar een andere cross over gebruiken; Bose stopt in die controller een actieve eq.Niet voor niks; er zit allerlei compensatie in voor wat de 402 doet maar niet zou moeten doen zeg maar.
        Zoals klinken als een heule grote telefoon

Sorry, kon het niet laten, al het nuttige was al gezegd.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Ben SE
          • Jan 2004
          • 17

Bedankt voor jullie tip's en truuks. Kan ik ook een andere Bose controller hiervoor gebruiken. Eén die wel standaard in een 19"uitvoering te verkrijgen is.

Comment

Working...