TC D-Two

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

TC D-Two

Hi there....ik heb ff een vraagje tussendoor. Heeft er iemand ervaring met de TC Electronic D-TWO?? Zo ja..wat is er goed en wat is er fout?? Kun je hem bijv. vergelijken met een bepaalde Lexicon?? Aangezien het feit dat er waarschijnlijk 1 wil kopen...
    B.v.d.

Olaf, Duffhuës Edit Company.
    Oss.

details....push it..
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**
  • coenraadveenstra
    • Feb 2008
    • 1

ja ik heb ervaring met de d.two iets beters voor een mooie delay is er volgens mij niet heel makkelijk in te stellen met de tap knop en klinkt als een klokje.

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Goed...na 7 jaar heb ik er al 2..;-) En ze bevallen erg goed...en zijn erg makkelijk te bedienen zoals vrijwel al het TC spul..
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• EAWFREAK
        • Apr 2008
        • 20

Een van de betere digitale delays, deze delay bak heeft een snelle processing en klinkt ook heel direct vind ik. Ik werk al bijna een jaartje met de D Two tot nog toe geen problemen of klachten.

Het ligt er ook aan waar jij hem voor wil gaan gebruiken.

Als je wat vragen erover heb vraag maar raak ik help je wel voorzover ik je helpen kan. (Y)

Comment

• berolios
          • Sep 2005
          • 1538

Het is in ieder geval fijn te merken dat er mensen zijn die topics van 7 jaar geleden lezen en erop reageren ;-)... vond trouwens wel dat je destijds maar bar weinig reacties hebt gehad Olaf.
          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Brinky
            • Jun 2005
            • 104

Nu heb ik de ervaring met mijn eigen D-two's en toevallig zag ik er gister ook weer een, dat het beeldscherm soms weigert, en intern dus ook niets meer werkt. Het scherpmje licht dan wel op, alleen staan er geen letters of tekens meer in beeld en produceerd ie al helemaal geen delay! ( ff erop rammen hielp wel...)

Nog meer mensen last van?
            Don't give me that shit!!

Comment

• BvE
              • Oct 2004
              • 385

Yes, last van gehad met de M-one. Precies hetzelfde probleem. Voor mij een reden om niet voor deze apparaten te kiezen...

Comment

• Beldog
                • May 2004
                • 140

Kweetnie... maar zowel de M-one als de D-two ervaar ik als erg betrouwbaar en voor het geld dat ze kosten enorm goed qua klank. Om nog maar over het gebruiksgemak te zwijgen.

Comment

Working...