geluidsinstallatie koor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Originally posted by bones2001
    Jij zou dus elk koorlid zijn eigen micro geven, en dan liefst natuurlijk ook nog draadloos ?!?

Meeste shantykoren die ik hier in de buurt zie, werken met een
    Dynacord Powermate aangevuld met Dynacord / EV300 topjes.
    wie zegt er draadloos? Ik heb dat systeem al verschillendekeren gehuurd. Kost +/- 300 voor 64 headsets. Er loopt een multie door het koor, waar ze in kunnen prikken. Als die mannen met 30 zijn, komen ze ervan af met 150 euro.

Comment

• SPS
      • Mar 2004
      • 1662

Originally posted by frederic
      wie zegt er draadloos? Ik heb dat systeem al verschillendekeren gehuurd. Kost +/- 300 voor 64 headsets. Er loopt een multie door het koor, waar ze in kunnen prikken. Als die mannen met 30 zijn, komen ze ervan af met 150 euro.
      Moeten ze wel redelijk op hun plaats blijven, en dat is nou niet echt 'des shanties' lijkt mij.

Ik zou ook gaan voor versterking met een paar setjes NT-5 (heb ik zelf ook, en gebruik ze met succes bij koren etc.) Het hoeft toch niet zo knalhard dat je daar een kabelzooi voor naar/tussen de groep moet leggen met headsetjes? Plus een vette tafel die dus niet in dat leuke combo'tje past samen met instrumenten, speakers etc. Ze komen vast niet met een grote sprinter aan lijkt mij. (Of ik heb altijd de verkeerde koortjes / shanties etc. gedaan..)

En voor speakers? Kijk eens naar mijn onderschrift?
      Zijn echt te gek voor dit soort dingen. Lekker een grote openingshoek (100 graden in het mid!, en super verstaanbaar
      Last edited by SPS; 24-11-08, 19:15.
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

Working...