Hallo,
Zit er op de DCX2496 van Behringer ook een Feedback onderdrukking?
Hoe kan ik het beste de pluggen van de DCX2496 vervangen door Neutriks?
Ik heb voor de draadloze mics een compressor ertussen. Maar als ik er een tube-compressor tussenzit, wordt het geluid dan warmer?
Alvast bedankt! 

Zit er op de DCX2496 van Behringer ook een Feedback onderdrukking?
Hoe kan ik het beste de pluggen van de DCX2496 vervangen door Neutriks?
Ik heb voor de draadloze mics een compressor ertussen. Maar als ik er een tube-compressor tussenzit, wordt het geluid dan warmer?
Alvast bedankt!

... als je hier open over praat, willen de mensen hier graag met je meedenken, zoals je ziet
... als je hier open over praat, willen de mensen hier graag met je meedenken, zoals je ziet  ) en dan merk je toch wel weer hoe belangrijk goede dynamics zijn... op zang en blazers kun je eigenlijk niet zonder... en zoals cobi zegt... ik heb ook jarenlang (nog steeds trouwens) vaak genoeg gewoon twee stereo-groepjes gemaakt met daarop goede comp's: eentje voor vocalen en eentje voor blazers en dat gaat gewoon meestal erg goed!! Tuurlijk, je krijgt het net weer effe beter als je alles los doet... maar dat kost je dan wel weer direct het dubbele aantal kantjes compressie of meer !![*]Ik zie in jouw lijstje geen gates staan... heb je hier last van? Zonder gates spelen gaat soms verbazingwekkend goed (heb het gisteren nog gedaan
) en dan merk je toch wel weer hoe belangrijk goede dynamics zijn... op zang en blazers kun je eigenlijk niet zonder... en zoals cobi zegt... ik heb ook jarenlang (nog steeds trouwens) vaak genoeg gewoon twee stereo-groepjes gemaakt met daarop goede comp's: eentje voor vocalen en eentje voor blazers en dat gaat gewoon meestal erg goed!! Tuurlijk, je krijgt het net weer effe beter als je alles los doet... maar dat kost je dan wel weer direct het dubbele aantal kantjes compressie of meer !![*]Ik zie in jouw lijstje geen gates staan... heb je hier last van? Zonder gates spelen gaat soms verbazingwekkend goed (heb het gisteren nog gedaan  , was wel een drumkit zonder toms, moet ik erbij zeggen), maar hoort eigenlijk wel bij je standaard-uitrusting natuurlijk, want in de meeste gevallen voegt het op zijn minst veel waarde toe en vaak zijn ze zelfs kritiek om je ding te kunnen doen. DPR-504 is weer de aanrader, hoewel je voor het geld van een 2e hands 504 ook een nieuwe SPL transient designer kan halen
, was wel een drumkit zonder toms, moet ik erbij zeggen), maar hoort eigenlijk wel bij je standaard-uitrusting natuurlijk, want in de meeste gevallen voegt het op zijn minst veel waarde toe en vaak zijn ze zelfs kritiek om je ding te kunnen doen. DPR-504 is weer de aanrader, hoewel je voor het geld van een 2e hands 504 ook een nieuwe SPL transient designer kan halen 
Comment